• Nu toch iedereen zo'n toppic opent sluit ik me er even heel kinderachtig bij aan en ga ik dat ook doen.
    Bill, ons lieve hippie duitse kiendje, is helemaal niet orgnieel. Zowat al zijn poses zijn afgekeken, zijn haar, make-up en kleding ook.
    Iedereen is heel stoer met stropdassen, studs, wannab-skinnies, skulls en nog meer van die troep.
    Maar dames en heren zal ik u is zeggen waar Bill en de halve wereld [vooral duitsland] dat vanaf gekeken hebben?
    Juist ja.. Van Nena. Dat overhippe wijf, dat bijna 50 is liep begin jaren 90 al rond met skulls, studs, blokjes riemen, allstars, en noem maar op.

    Dus... x]

    Oké dit gaat nergens over maar toch moest ik het even kwijt


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    nee wnt hij aapt de kerstman naa !


    Ja inderdaad, dus waarom zou Bill dan wel origineel moeten wezen?

    Hij is eigenlijk wel origineel in verband met zijn leeuwenmanen hoor, maar voor de rest is hij het zelfde als een ander persoon, Nobody is original, dus ook niet Nena Ja ik ben al kinda pissed of omdat iedereen het zegt about our Billchen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En als ik me nu kaal laat scheren? Ben ik dan orgineel?


    I recycle my thoughts.

    Originaliteit bestaat niet meer, tegenwoordig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En als ik me nu kaal laat scheren? Ben ik dan orgineel?


    Nee ook niet :P


    Véél mensjes zijn kaal [à]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja inderdaad, dus waarom zou Bill dan wel origineel moeten wezen?

    Hij is eigenlijk wel origineel in verband met zijn leeuwenmanen hoor, maar voor de rest is hij het zelfde als een ander persoon, Nobody is original, dus ook niet Nena Ja ik ben al kinda pissed of omdat iedereen het zegt about our Billchen!

    Our Billchen?


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Ja inderdaad, dus waarom zou Bill dan wel origineel moeten wezen?

    Hij is eigenlijk wel origineel in verband met zijn leeuwenmanen hoor, maar voor de rest is hij het zelfde als een ander persoon, Nobody is original, dus ook niet Nena Ja ik ben al kinda pissed of omdat iedereen het zegt about our Billchen!
    Hello Hello kan me voorstellen dat je dat bent.. Het was eigenlijk eerder een onzichtbare stab in the back voor alle kienders die vinden dat Bill 'de nieuwe' weet ik veel wat is.


    Wie du mir, so ich dir.

    En als ik me nu kaal laat scheren? Ben ik dan orgineel?

    Toch maar niet. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    (...)Hello Hello kan me voorstellen dat je dat bent.. Het was eigenlijk eerder een onzichtbare stab in the back voor alle kienders die vinden dat Bill 'de nieuwe' weet ik veel wat is.


    ^^ Oké dan:P

    Maar ik ben al like, de hele dag pissig


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Nee ook niet :P


    Véél mensjes zijn kaal [à]

    Ja weet ik. Kwam even in me op. Had het geplaatst voor ik er erg in had :'). Let niet op mij. Vage buien hiero.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ja weet ik. Kwam even in me op. Had het geplaatst voor ik er erg in had :'). Let niet op mij. Vage buien hiero.


    :P volgens mij let ik liever op vage buien van iemand dan op de andere bullshit van iedereen x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En ik denk dat ik bij deze dit topic maar sluit x] er zijn al genoeg van die klote topics!


    Wie du mir, so ich dir.

    Euh jaah oke!^^
    Bill is mss net zo orgineel, maar zoals jij het zegt is iederee ngewoon een faker, of heb jij dan iets totaal anders aan als de rest va nde wereld?xD


    Get outta my head!

    Als ik nu mijn haar groen & paars kleur. En als ik dan ook nog eens met van die bodypainting over straat loop. Ben ik dan origineel?

    Euh jaah oke!^^
    Bill is mss net zo orgineel, maar zoals jij het zegt is iederee ngewoon een faker, of heb jij dan iets totaal anders aan als de rest va nde wereld?xD
    Ja ik pimp mijn eigen kleren dus die heeft niemand xD En ja ed hele wereld is fake, maar dat is geen nieuwtje voor mijxD


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik nu mijn haar groen & paars kleur. En als ik dan ook nog eens met van die bodypainting over straat loop. Ben ik dan origineel?

    Nee.


    Sing the song of the stars for me.