Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
To be honest, I'm glad to be back in Holland. De trip was totaal het tegenovergestelde van wat mam en ik hadden verwacht en eigenlijk hebben we helemaal niet veel van Londen gezien. We hebben afgesproken snel weer eens te gaan, maar dan anders en langer.
Ben wel naar de grootste speelgoedzaak geweest. Damn, dat was heel leuk. Kon alleen geen sjaal van Slytherin vinden en Draco zijn toverstaf was er niet :c Dus heb ik een sleutelhanger van Slytherin gekocht en heel veel Jelly beans
Wanneer je niet dezelfde dag bij de huisarts terecht kan. Fuck. Nu maar hopen dat de infectie niet nog meer pijn gaat doen en gaat uitbreiden. Waarom heb ik daar ook elke 4 maanden last van?
Wtf, AMC. Waarom zou ik elk jaar een nieuwe verwijsbrief van de huisarts nodig hebben? Alsof mijn gehoorprobleem spontaan verdwijnt na 23 jaar? Vroeger hoefde ik ook niet elk jaar een nieuwe te hebben en kon ik gewoon gaan wanneer ik belde.