• Heey.
    Het zit dus zo;
    Myn nicht zegt altyd tegen mij dat ze zich zelf te dik vind.tenzei ze een gewoon normaal lichaam heeft.
    Doordat ze het meschien wel elke keer dat ze bij mij is heeft gezegt krijg ik twijfels.
    Nu begin ik zelf te denken dat ik dik ben.
    ik sla elke dag het ontbijt en avondeten over ..
    Het eten wat ik mee naar school krijg gooi ik weg..
    Ik ehb zelfs geen zin meer in eten..xD
    Wat nu ??

    x. Lara

    Je bent echt niet dik ze. Ik heb het 2 maand gedaan niets geten..en ik was blij omdat ik bleef afvallen en ik me echt mager voelde. Maar dat is echt niet goed. je moet eten, vanaf dat je dat doet, zoals ik heb gedaan. En als je dan iets eet..kom je heel veel bij, en dan heb je spijt dat je het hebt gedaan. Dus blijf gewoon eten ;]

    en als ej nu gewoon geen zin hebt in eten.. ?

    Je bent echt niet dik ze. Ik heb het 2 maand gedaan niets geten..en ik was blij omdat ik bleef afvallen en ik me echt mager voelde. Maar dat is echt niet goed. je moet eten, vanaf dat je dat doet, zoals ik heb gedaan. En als je dan iets eet..kom je heel veel bij, en dan heb je spijt dat je het hebt gedaan. Dus blijf gewoon eten ;]


    dus ik ben niet de enigstee die dat doet?

    Je bent echt niet te dik!!
    Ga is met vriendinnen filmavond houden of ga logeren en haal is lekker veel snoep, snacks, chocolade, chips en al die dingen in huis. Misschien heb je dan wel zin x'D


    bla bla bla

    omg hb sowat selfde

    omg hb sowat selfde

    Nu voel ik em neit alleen xD