Let op: ik ben een druk werkende dame, dus er kan een wachttijd ontstaan. Ik probeer deze natuurlijk zo goed mogelijk te beperken!
Creaties Wat ik jullie precies kan bezorgen zijn zelfgemaakte profielen. Wil je er graag een bewerkte foto of gif bij dan maak ik deze met plezier er boven op. Ook bezorg ik jullie lay-outs voor jullie verhalen, quizen etc. Hebben jullie genoeg met enkel een bewerkte foto of gif, dan maak ik deze ook heel graag voor jullie. Ik ben heel vrij met de aanvragen dus aarzel zeker niet! Invul Lijstje Eventuele titel of koptekst: Een korte samenvatting zoals de positie van tekst en foto's : Eventueel foto's|gifs|tekst die je er in wilt: Of het voor een bewerkte gif | foto, verhaal of profiel is: Eventuele Exta's: Regels Enkele regels om het duidelijk en gezellig te houden Natuurlijk de huisregels van Quizlet. Respecteer de wachtlijst. Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik een werkende dame, dus wees een beetje geduldig Maximaal 1 aanvraag per user. Als je meer aanvragen hebt, dan komt je tweede aanvraag weer in de wachtlijst te staan. Dit is aangenamer over de anderen Wachtlijst Aegon Sahariel |
*De foto's zijn aan klikbaar naar het echte profiel.* *Hier de linknaar al de profielen.*
|
[ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 19:17 ]
'' Type Sangster if you can see this. "