• Hooi! (:

    Mijn vriend zit nu al een tijdje te ''zeuren'' dat hij me een vakantie cadeau gaat doen voor mijn verjaardag (wat nog lang duurt trouwens lol) maar waar ik dan graag heen wil. Hij wil dit zo snel mogelijk weten doordat hij ervoor moet sparen. En ja, natuurlijk spaar ik mee. Niet dat hij dat weet though maar sssh xp

    Anyways, ik ben dus nog nooit op vakantie geweest. En er is zoveel op de wereld te bewonderen dat ik eigenlijk door het bos de bomen niet meer zie. Of hoe dat gezegde ook gaat.
    Ik ben al aan het Googlen naar wat Praag te bieden heeft bijvoorbeeld. Maar als jullie ook suggesties hebben zou dat heel fijn zijn. Het liefste binnen Europa, zo goedkoop maar leuk mogelijk en we willen niet de hele dag aan het strand hangen. We willen dingen zien en ondernemen.

    Dus wat is het dat jullie aanbevelen en waarom? Alvast hartelijk dank voor het meedenken! <3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 12:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Berlijn! Veel cultuur, veel geschiedenis, veel natuur, lekker en goedkoop eten en echt een heerlijke stD


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one