• Hoi wezens..
    Ik heb son geniaal idee!
    Kijk ,Ik gaa mijn haartjes lichtblauw verfenn helemaal en permanent krulletjes toen op schouderlengte (A) Lijkt jullie dat leuk ??
    En nu heeft Ashhoofd nog een ideetje

    Kijk ,ik ga een keer een jongensshirt kopen en een broek van g-star fseu en dan een heel sexxy petje en dan aandoen enseu en dan heel breed lopen over straat als jongen =D

    GheGheh xD En ik wil een heel sexxy grijs jurkje ,But mijn mama is blut enn mijn papa is gierig ':'( En ik wil een paars shirt met lange mauwen .. EN ik bn gwn blut ,Nu moet ik ook nog serieeus een krantenwijkje nemen ook >< :'(
    Wrm kost kleding geld?? ..


    Crack a bottle

    jij dat moeten doen

    ik sou geen krullies nemen hoor o_io je mag mijn stijltang lenen x3 die maakt je haar in plaats vn stijl krullerig xP en en dat 2e moet je doen en je mag vn mij geld lenen n_n heb nog 60 euro x3 whaha
    en wrm kost kledin geld ? omdat .. weetkveel die homoontwerpers vinden dat leuker x3


    We can only learn to love by loving.

    dOEN doen doen!! :D
    Ik weet waT!!
    we vragen Geld voor de wereld redden!!! ;)


    Dunno ><

    jaaahhh doen:D:D

    tsjaah als ik geld had zou het oowk wel allemaal opgaan aan kleding enzoo;):P

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik sou geen krullies nemen hoor o_io je mag mijn stijltang lenen x3 die maakt je haar in plaats vn stijl krullerig xP en en dat 2e moet je doen en je mag vn mij geld lenen n_n heb nog 60 euro x3 whaha
    en wrm kost kledin geld ? omdat .. weetkveel die homoontwerpers vinden dat leuker x3

    Wel krullies (puh)
    Dan doe ik het daarna wel helemaal stijl voor jou(A)
    en niet egt helemaal krullies krullies maar gwn slag:P
    en die kut homoontwerpers ><
    en dan seggen dat se het voor de fun doen ,terwijl ze alleen geld van zielige kindjes zoals mij willen hebben :'(


    Crack a bottle

    krullies is luek:D:D
    ik vind jou haar nu al helemaal cuuwl:)
    als je het laat doen wil ik wel t resultaat sien;)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    DuHh Cherelle,, Ash is gewoon Cuwl!! ^^


    Dunno ><

    Doen, alleen word geen poedel? [á]
    En dan doen we het samen, want jij kent die coole kapper die blauw heeft x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @Julia ,JAA!
    Maar wel in de vakantie als ik weer geld hb xD Wnt als het mislukt wil ik nog tijd hebben om zwart derover te gooien of een pruik te kopen voor ik weer naat sgool moet xD


    Crack a bottle

    @Julia ,JAA!
    Maar wel in de vakantie als ik weer geld hb xD Wnt als het mislukt wil ik nog tijd hebben om zwart derover te gooien of een pruik te kopen voor ik weer naat sgool moet xD

    whahaha, ik zou al meteen een pruik gaan kopen 1tje met groen haar fso

    Ik zou het vooral doen :'D. Geef mij maar ouders die toestaan dat ik mijn haren blauw verf. En als kleding geen geld zou kosten zou iedereen ongeveer stikken van de kledingstukken =')


    I recycle my thoughts.

    DuHh Cherelle,, Ash is gewoon Cuwl!! ^^

    i know chan,,;)
    allemaal al geheuoort over jou twinsiss* van joexD(H)(K)
    ;);)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik zou het vooral doen :'D. Geef mij maar ouders die toestaan dat ik mijn haren blauw verf. En als kleding geen geld zou kosten zou iedereen ongeveer stikken van de kledingstukken =')

    Of juist niet omdat het produceren ervan geld kost en het toch niks oplevert :']
    Ja, mijn mams zou het ook niet toestaan. Ze staat veel toe maar lichtblauw gaat ook ver buiten haar boekje. Maar ik mag wel een paarse/rode pluk hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen kroelies!!
    ik vind kroelies niet zo mooi.
    ik heb heeeeeeel veel kroelies. :((
    en een stijltang!! :D


    AAP

    Even serieus, blauwe krullen; LELIJK!!! Er loopt er ook 1 bij ons op school, blauw haar met krullen. Nee echt, afschuwelijk. NIET DOEN!!


    Life is hard and then we die