• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:12 ]

    Lekker bezig! Goede aankopen wel. Zelf ben ik nog niet op vakantie geweest, dus alle opties zijn nog open


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die boeken zie ik elk jaar in Italië, de enigste reden dat ik me heb kunnen inhouden is dat ik weet dat ik ze toch niet ga gebruiken.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat tof! Echt supergaaf :o

    Maar zijn het notitieboekjes ofzo? Want dat snap ik niet helemaal. Ze zien er wel supervet uit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dratini schreef:
    Lekker bezig! Goede aankopen wel. Zelf ben ik nog niet op vakantie geweest, dus alle opties zijn nog open

    Uhhu! Ah, spannend haha :Y) waar ga je naartoe?

    Moltres schreef:
    Die boeken zie ik elk jaar in Italië, de enigste reden dat ik me heb kunnen inhouden is dat ik weet dat ik ze toch niet ga gebruiken.=')

    Ik denk ook vaak dat ik iets niet ga gebruiken, en of het wel nut heeft, maar dit keer dacht ik; fuck it, ik vind het gewoon mooi. Het hoeft niet per se gebruikt te worden.

    Derks schreef:
    Oh wat tof! Echt supergaaf :o

    Maar zijn het notitieboekjes ofzo? Want dat snap ik niet helemaal. Ze zien er wel supervet uit

    Nouja, ze zijn vrij groot. Dus je kan zelf weten wat je erin wilt schrijven natuurlijk. De bruine heeft lijntjespapier, de rode niet. Niet dat dat verder veel uitmaakt, vind ik dan.

    Oh die boeken zijn zo mooi! Nu heb ik nog een betere reden om naar Italië te gaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Krolock schreef:
    (...)
    Uhhu! Ah, spannend haha :Y) waar ga je naartoe?


    Stockholm! Nog nooit geweest dus ik laat me verrassen door wat ik aantref daar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh wow, die boeken zijn echt super gaaf!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Die boeken zijn echt heel mooi!


    chaos makes the muse

    Ik hou van dat soort boekjes c:


    What would Emma do?

    Dat zwarte shirt vind ik zo gaaf hè D:


    26 - 02 - '16

    Goede aankopeennnn. (wbw) :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooh, die zijn echt heel cool!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh zo leuk! Vooral die Disney shirts, omg, ik wil ook!


    I was an angel living in the garden of evil