Er zitten op Wattpad behoorlijk wat schrijvers die in het Nederlands schrijven, maar die nauwelijks aandacht krijgen omdat het overgrote deel Engels is.
Nu dacht ik gisteren: waarom die mensen niet van Quizlet op de hoogte brengen?
Al een tijdje is het te merken dat het hier wat stiller is en de vraag hoe daar iets aan gedaan kan worden houdt me al een tijdje bezig. Tuurlijk kan iedereen zijn vrienden uitnodigen, maar die van mij hebben niks met lezen en schrijven en ik denk dat de meeste van ons niet echt behoefte hebben aan bekenden hier. Wattpad zit natuurlijk al vol met schrijvers en lezers, dus waarom hen niet uitnodigen voor Q?
Ik heb gisteren drie mensen een berichtje gestuurd op Wattpad. Van één kreeg ik net een heel enthousiast berichtje terug, dus ik geloof dat het zeker kan werken. Het probleem is alleen dat je niet hetzelfde bericht op Wattpad naar meerdere mensen kan sturen, behalve met een behoorlijke tijd ertussen. Nu vind ik het geen probleem om een paar keer per dag een berichtje naar iemand te sturen, maar dat schiet niet echt op. Dus ik dacht: misschien zijn hier meer users die af en toe een berichtje willen sturen. Het handigste is om dat in het 'gastenboek' te doen, want anders heb je kans dat één iemand vier pb's ontvangt.
Dus ja, zijn er mensen die toevallig ook een paar keer per dag een berichtje naar een Nederlandse user willen sturen? Onder de spoiler zie je een voorbeeld van mijn berichtje.
Every villain is a hero in his own mind.