• het valt mij op dat er zowat álleen nog maar TH series worden gemaakt. eerst was er ook nog andere, maar ik zie nu als je naar nieuwste quizlets gaat, komen daar alleen maar series van th te staan.

    zijn er niet té veel? , ik bedoel .. ik vind het teveel. ^___^ op een geven moment gaat iedereen van elkaar kopieren, wat ik al heeél veel heb gezien, en dan wordt het saai, en het is niet écht leuk meer.

    jou mening...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Tokio hotel filtteerrr

    Er mogen alleen maar TH quizen zijn hier (A), de rest is brol :)

    En inderdaad, 1 persoon was begonnen met zoon van Tom Kaulitz en iedereen heeft dat nu bijna -_-' en al die dingen...



    waarom alleen maar th quizzen? en zijn ook kinderen die neit van th houden dus..het hoeft niet allemaal th te zijn.. ik vind dat er ook TEveel th quizzen zijn x'D en nee ik ben geen hater kben fan:Y)

    ik vind het niet saai worden hoor! maar als jij dat vind.. en waarom ga je dan niet een andere site zoeken als je het toch saai vind worden. ik wil je niet weg sturen of zo maar het stikt hier nou eenmaal van de th-fans en daarom worden er veel th-quizen gemaakt. er zijn ook egt wel andere series hoor maar daar moet je gewoon even voor zoeken. langleven het Tokio Hotel filter!(je kunt ook kijken tussen de genomineerde en winnaars van beste quizlet algemeen en beste fanfiction algemeen daar vind je ook een hoop niet TH-quizen..) en bij nieuwste quizlets worden lang niet alle nieuwe quizlets genoemd want heel veel komen er niet bij te staan..
    en lang niet alle series zijn gekopieert van andere toch? er komen ook mensen met zelf nieuwe orinele en leuke ideeen daardoor word het nooit saai!


    Je moet worden wie je bent.