• Ik heb het over de buren die rechts van mij wonen. Ze zijn ontiegelijk luidruchtig en gewoon kut. Ze vinden het nodig om continu met meubels te slepen, 's avonds aan hun huis te klussen en in de zomer - wanneer mijn kamer frisse lucht nodig heeft - me uit te roken met hun achterlijke vuurkorf. Zondag kwam ik terug van mijn vriend en mijn kamer rook gewoon naar vuur, terwijl ik mijn raam dicht had. Het komt dus gewoon via het luchtfilter naar binnen. Ik had het benauwd, kortademig met de neus en andere holtes volledig dichtzittend en dergelijke. Ik heb het bloedheet gehad, want het raam kon niet open doordat ik het geknetter van die stomme vuurkorf nog steeds hoorde. Ook vinden ze het nodig om het gras te maaien op zondag. Dit vindt mijn vader een doorn in het oog, aangezien ze beweren oh zo christelijk te zijn en mijn pa vindt zijn geloof ook best belangrijk.

    Soms wou ik echt dat ik het Star Wars Musquito Defense System had om mijn ongewenste buren weg te laseren. Dit was mijn rant, doei.


    26 - 02 - '16

    Dat is best wel heel erg vervelend lijkt mij. Dan ben ik wel blij dat mijn buren redelijk normaal zijn (':


    obsessive rage

    Goh, volgens mij mogen die buren van je beste vrienden worden met die buren van mij. Ze doen net zo vervelend! Luidde muziek, maar als wij muziek spelen gaan ze zeuren. Net zoals wij laatst gingen BBQ'en ik hoorde mijn buurvrouw steeds klagen dat het stonk. Joh echt? Alsof we het niet gaan ruiken als jij staat te BBQ'en?! -.-
    Verder horen we ook steeds geruzie, dichtgooiende deuren (hallo, zijn deze nog niet kapot?), bijna elke dag zitten ze te kloppen of hameren of iets (alsof ze een hele muur vol nagels hebben of zo?) en nog van die andere vervelende dingen... Echt jammer dat ik niet kan toveren!


    16 - 09 - '17

    En de overburen kunnen er ook wat van bij ons. Ze gaan gewoon ik weet niet hoe vroeg in de ochtend bezig met het bestraten van hun voortuin terwijl mijn vader uit een nachtdienst kwam en zijn rust nodig had. Ook heb ik van die leuke buren die om 23:00 in de avond nog even hun hele gazon moeten gaan maaien. Echt. Ik krijg echt moordneigingen van deze buurt.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    En de overburen kunnen er ook wat van bij ons. Ze gaan gewoon ik weet niet hoe vroeg in de ochtend bezig met het bestraten van hun voortuin terwijl mijn vader uit een nachtdienst kwam en zijn rust nodig had. Ook heb ik van die leuke buren die om 23:00 in de avond nog even hun hele gazon moeten gaan maaien. Echt. Ik krijg echt moordneigingen van deze buurt.


    Omg, wat is dat met buren? Ik klaagde nu wel over degene die vlak naast ons wonen (want tja, die horen we het meest en zo), maar aan de andere kant kunnen ze er ook wat van en die hierachter ook.


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    (...)

    Omg, wat is dat met buren? Ik klaagde nu wel over degene die vlak naast ons wonen (want tja, die horen we het meest en zo), maar aan de andere kant kunnen ze er ook wat van en die hierachter ook.


    Ik moet echt ergens op een hutje op de hei gaan wonen. Geen buren, gewoon niks. Heerlijk.


    26 - 02 - '16

    Oh, buren.. Mijn bovenbuurman vind het normaal om zijn afval voor zijn deur te laten staan en een fruitvliegjesplaag (I kid you not) te veroorzaken waarvan de helft op mijn kamer terecht komt. And let me tell you, die dingen vermenigvuldigen zich als een malle en gaan overal in en op zitten. En dan ook pas zijn vuilnis beginnen buiten te zetten na 2 briefjes en een dreigtelefoontje van mijn kant dat ik de huurbaas ga vragen hem eruit te trappen.

    Got to love people. Heb je ze er al eens op aangesproken?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 0:02 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oh, buren.. Mijn bovenbuurman vind het normaal om zijn afval voor zijn deur te laten staan en een fruitvliegjesplaag (I kid you not) te veroorzaken waarvan de helft op mijn kamer terecht komt. And let me tell you, die dingen vermenigvuldigen zich als een malle en gaan overal in en op zitten. En dan ook pas zijn vuilnis beginnen buiten te zetten na 2 briefjes en een dreigtelefoontje van mijn kant dat ik de huurbaas ga vragen hem eruit te trappen.

    Got to love people. Heb je ze er al eens op aangesproken?


    Het leuke is; iedere keer als ik ze erop aan wil spreken, zijn ze niet thuis. Het is namelijk niet slim van me, vind ik dan, om ze op het moment zelf aan te spreken omdat ik dan vol zit met emotie en dan mogelijk uit mijn slof schiet.


    26 - 02 - '16

    Oh ja, dat is altijd zo leuk. Wij hebben van die buren die al-tijd aan het verbouwen zijn. Elke keer als het mooi weer is, beginnen zij met zagen, schuren en hameren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn buren zijn altijd aan het verbouwen. Sowieso vanaf 8 uur 's ochtends in elke zomervakantie en bijna elk weekend. Soms vraag ik me af wat er nog te verbouwen valt.


    Your make-up is terrible