• Over een paar dagen ga ik naar Berlijn met mijn vriend en mijn ouders ^^ Ik heb een paar must haves die ik zeker ga meenemen!

    Ventilator dat aangesloten wordt op m'n mobiel en dan draait hij!



    Mini ventilator voor in hotelkamer



    Camera lens dat ik op m'n mobiel kan zetten ^^



    En nog veeel meer! (: Dit is echt lang niet alles van de leuke dingen die ik meeneem :'D Ik heb bijvoorbeeld ook een drakenboekenlegger, een notitieboekje dat lijkt op een mini Death Note waarbij een zelfgemaakte verenpen nu zit hehe, camera, powerbank,, selfiestick dat ik gratis bij iets kreeg ook. Etc, etc... :'D

    Wat nemen jullie zeker mee als jullie op vakantie gaan?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 23:27 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Wat leuk! Veel plezier in Berlijn, ik heb er net een week gezeten en elke keer als ik er kom wordt ik weer iets meer verlief op die stad!

    Ik ga op vakantie en neem veel te veel mee. Ik neem altijd een boek mee, een notitie boekje en een knuffel. (Ik kan nog steeds niet zonder, echt erg).
    Ik ben nu aan het pakken voor 6 weken animatie in Frankrijk en ik ben echt zo slecht in inpakken, zeker nu ik het allemaal mee moet krijgen met de trein en dus niet een hoop kleine tassen in de auto kan verstoppen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AIIison schreef:
    Wat leuk! Veel plezier in Berlijn, ik heb er net een week gezeten en elke keer als ik er kom wordt ik weer iets meer verlief op die stad!

    Ik ga op vakantie en neem veel te veel mee. Ik neem altijd een boek mee, een notitie boekje en een knuffel. (Ik kan nog steeds niet zonder, echt erg).
    Ik ben nu aan het pakken voor 6 weken animatie in Frankrijk en ik ben echt zo slecht in inpakken, zeker nu ik het allemaal mee moet krijgen met de trein en dus niet een hoop kleine tassen in de auto kan verstoppen.


    Super leuk! En heeel stiekem kan ik ook niet zonder knuffels dus je bent niet de enige haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Veel plezier! Ik neem sowieso mijn camera mee c;


    26 - 02 - '16

    Die ventilator voor je mobiel lijkt wel ideaal, slurpt je accu dan niet ontzettend snel leeg?

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Super leuk! En heeel stiekem kan ik ook niet zonder knuffels dus je bent niet de enige haha!


    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik neem trouwens ook altijd mijn nek kussen in de vorm van een rookworst mee, dat is zo lekker om mee te reizen en te slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rayquaza schreef:
    Veel plezier! Ik neem sowieso mijn camera mee c;


    Same!


    The sun will rise and we will try again.

    Psyduck schreef:
    Die ventilator voor je mobiel lijkt wel ideaal, slurpt je accu dan niet ontzettend snel leeg?


    Dat dacht ik ook maar dat doet hij eigenlijk helemaal niet! Mijn accu gaat er niet echt door leeg eigenlijk (: Hij doet gewoon normaal ^^


    The sun will rise and we will try again.

    AIIison schreef:
    (...)

    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik neem trouwens ook altijd mijn nek kussen in de vorm van een rookworst mee, dat is zo lekker om mee te reizen en te slapen


    Dat wilde ik ook kopen idd! Dat is idd fijn ja! Jouw username doet me denken aan Allison van Teen Wolf


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Dat wilde ik ook kopen idd! Dat is idd fijn ja! Jouw username doet me denken aan Allison van Teen Wolf

    Hehe, hij is eigenlijk van mijn moeder , maar die gebruikt hem alleen in de auto, dus sneak ik hem stiekem mee.

    Daar komt mijn naam ook vandaan, ik houd van powervrouwen en dat is zij echt 200%


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Veel plezier! Ik neem altijd een schrift mee, zonder dat, hou ik het niet vol. :')
    Die ventilator voor je mobiel is wel gaaf, trouwens, waar heb je die gekocht? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIIison schreef:
    (...)
    Hehe, hij is eigenlijk van mijn moeder , maar die gebruikt hem alleen in de auto, dus sneak ik hem stiekem mee.

    Daar komt mijn naam ook vandaan, ik houd van powervrouwen en dat is zij echt 200%


    OMG GEWELDIG. De naam Werecoyote komt ook van Teen Wolf, Malia is de werecoyote! Stuur me een berichtje in m'n gb of pb dit is echt geweldig sorry ik fangirl echt veel :')


    The sun will rise and we will try again.

    Yorke schreef:
    Veel plezier! Ik neem altijd een schrift mee, zonder dat, hou ik het niet vol. :')
    Die ventilator voor je mobiel is wel gaaf, trouwens, waar heb je die gekocht? (:


    Ik houd dat ook nooit vol maar toch probeer ik het steeds :'D Die heb ik gekocht bij Flying Tiger (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hebben, hebben, hebben.:9~

    Jeffmelon schreef:
    Hebben, hebben, hebben.:9~


    Hehehe ^^


    The sun will rise and we will try again.