• ik wil verhalen gaan schrijven over onbekende personen zo real life

    maar ik ben dan bang dat het niet gaat gemaakt worden?

    xx

    wat bedoel je er persies mee?

    wat bedoel je er persies mee?


    njh dat ik gwn een verhaal over een onbekend persoon wil schrijven

    maar dat word hier op quizlet tog niet vaak gelezen?

    (...)

    njh dat ik gwn een verhaal over een onbekend persoon wil schrijven

    maar dat word hier op quizlet tog niet vaak gelezen?


    k zou het niet weten k sit er pas op srry da k nie veder kan helpen maar mij lijkt da wel een idee hoor om over een ombekend iemand te doen:)

    ik gebruik verhalen met onbekende personen en fanficties eht maakt mij niet zoveel uit als ik het verhaal maar leuk vind. ik moet wel toegeven gewone ficties worden minder gemaakt dan fanfictie maar dat betekend niet dat je er minder lol aan kan hebben,


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het juist leuker om verhalen over onbekenden te maken.
    Die van TH/JB/CB zijn zooo cliché soms..
    Niets is origineel..
    Daarom maak ik er alleen over unfamous people.


    Get ur freak on!

    Als het maar een leuk idee is en goed/realistisch geschreven. Verhalen over artiesten zijn soms heel dom x'D Dus ik zou hem zeker gaan lezen als je het deed over een onbekend iemand.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    naja XD ik schrijf nu over Shane van the L word, maar volgens mij is die toch ook tamelijk bekend, of niet?

    Katherine Moennig is haar echte naam XD maar ik zie ze liever als shane :9~ omdat shane vette sex is.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ik gebruik verhalen met onbekende personen en fanficties eht maakt mij niet zoveel uit als ik het verhaal maar leuk vind. ik moet wel toegeven gewone ficties worden minder gemaakt dan fanfictie maar dat betekend niet dat je er minder lol aan kan hebben,

    Indeed, het gaat ook over of je zelf plezier hebt in het schrijven van een verhaal. En als het een leuk, origineel idee is kom ik misschien wel een kijkje nemen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik denk van well:D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik zou 'em wel maken, hij zou misschien wel minder gemaakt worden dan verhalen met th, jb, cb..., maar ik denk datie wel gemaakt zou worden :D


    What you see, is what you get.

    Ik ben bezig met een vehaal zonder TH, JB of een andere band. Hij heeft al 56 delen, maar je hebt gelijk: Ik heb maar 6 of 7 vaste lezers.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    verhalen over gewone mensen zijn veel leuker maar sommige mensen begrijpen dat niet zo goed dus worden ze minder gemaakt -_-"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben bezig met een vehaal zonder TH, JB of een andere band. Hij heeft al 56 delen, maar je hebt gelijk: Ik heb maar 6 of 7 vaste lezers.

    toch wordt verhalen met bekenden ook lang niet altijd veel gelezen, een TH stry van mij heeft 2 lezers ofzoxD
    ontopic: verhalen met onbekenden zijn leuk:D, maar dan moeten ze wel goed geschreven zijn^^ (niet dat ik verhalen lees met egt een baggere schrijfstijl/onderwerp die wél over een bekend iemand gaan)


    I am an idiot, I move.