Hallo Quizlet c:
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten, heb ik drie goudvissen die de tijd van hun leven beleven in een miniatuurversie van de Titanic (hij maakt bubbels) in een aquarium (duh). Maar, zoals bij alle dingen na een tijdje gebeurt, was mijn aquarium een tijdje geleden echt heel erg vuil. Er zaten van die lelijke bruine algen op de boot, op het glas en zelfs op de lamp, de filter zat helemaal vol met vuil en maakte zo'n rochelend geluid en mijn plantjes waren (op één na) allemaal doodgegaan.
Het was dus redelijk dramatisch en nadat ik een week lang aan het hoofd van mijn papa heb gezeurd, heeft hij mij eindelijk geholpen bij het schoonmaken van mijn aquarium. Vorige week heeft mijn aquarium dus een grondige schoonmaakbeurt gekregen en vandaag ben ik naar de winkel gegaan om nieuwe plantjes te kopen (die nu hopelijk niet dood zullen gaan). Mijn visjes hebben weer een mooi huis en ik ben best wel trots op het resultaat
Aanschouw, de zuivere versie van mijn aquarium:
(Ik heb helaas geen foto van hoe het er hiervoor uitzag, maar geloof me, het was erg.)
[ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 18:01 ]
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.