• Jaaa, ik heb eindelijk mijn eigen blog gemaakt. Een tijdje terug had ik er een topic over geopend, en jullie zeiden DOEN! Dus ik heb gedaan. :Y)
    Het is een blog waarin ik een beetje mopper op de hedendaagse maatschappij, maar ook mijn ervaringen als student, ervaring met mentale "problemen" en mijn seksualiteit op plaats. Maar buiten dat heb ik ook een pagina gemaakt voor "fun stuff", waarin ik gewoon leuke dingen ga zetten. De eerste post die gaat komen is bijvoorbeeld hoe je iced tea kunt maken van je favoriete thee. Dus het is een vrij veelzijdige blog.
    Ik weet nu nog niet of ik er veel op ga plaatsen, of dat het die richting op gaat of iets, maar ik zou het wel tof vinden om feedback te krijgen wat goed is, en wat slecht is, etc. En wanneer de blog uiteindelijk goed loopt, dan mag iedereen dit wilt uiteraard een gast-blog posten.
    Het is overigens op z'n engels, om een groter publiek aan te trekken, en zo oefen ik natuurlijk mijn engels, haha. Dus, please neem een kijkje. De site heet impossible-girl.weebly.com en dit is de titel:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooo wat leuk. Ik ga je direct stalken. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Leuk Manon!c= Ik ga zeker een kijkje nemen!


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh leuk, even een MT voordat ik het morgen vergeet eens goed te bekijken c:


    obsessive rage

    Ik heb een nieuwe post geplaatst: "Rightful opinions on the shootings?" Het gaat over hoe mensen hun mening geven over de huidige situatie en het geweld. En ik heb gister ook een post gemaakt over ice tea, maar die post ik iets later deze week.
    In het begin gaat er zeker wel een heel deel tijd tussen zitten, tussen de posts, want ik moet nog een ritme zien te vinden voor het posten. ^^ Bovendien heb ik het vrij druk en alles. Als je een notificatie wilt krijgen bij een nieuwe post, kun je volgens mij klikken op RSS feed in het rechter menu.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt