• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN

    Schrijfwedstrijd “liefdesbrieven”

    Ik heb 8 deelnemers nodig die willen meedoen aan deze wedstrijd. Liefst 4 meisjes en 4 jongens maar anders gaat ook. Als je wilt meedoen stuur je me een pb met dingen over jezelf, in de spoiler staan welke dingen.



    Hobby’s, 3 karakter eigenschappen, 3 vreemde feiten over jezelf, lievelings kleur dier eten film boek etc… en dan nog 2 andere dingen die je elf mag beslissen. En oh ja, ook je leeftijd.




    Zodra ik 10 deelnemers heb gevonden deel ik ze in in 4 groepjes per twee. ik laat de iedereen weten met wie ze een groepje vormen en stuur de pb die iedereen me eerder stuurde naar zijn of haar teamgenoot. En dan moet iedereen als geliefde brieven naar elkaar sturen. Bij elke ronde krijg je 1 onderwerp en daar moeten de brieven rond draaien. uiteindelijk wil ik dan zowel van de jongen als van het meisje 1 brief binnen krijgen, dus een iemand schrijft een beginbrief en de andere antwoord. Je hebt 1 week voor elke twee brieven. En een uitlooptijd van 2 dagen, als de brieven dan nog niet zijn ingeleverd lig je er sowieso uit. Er zijn ook afval rondes, nadat ik van de 4 groepen de twee brieven heb gekregen zal ik kiezen welke 3 groepen verdergaan en welke groep afvalt. In de spoiler zie je op basis van wat je punten kunt winnen.



    Heel belangrijk, er moet gevoel in je brief liggen, het onderwerp moet vermeld zijn, het mag niet afgezaagd zijn dus ik verwacht iets origineel.


    Nadat er een groep is afgevallen krijgen de groepen weer een nieuw onderwerp om een brief over te schrijven. Ook nadat al die brieven zijn binnengekomen is er weer een afvalronde. Tot er dus uiteindelijk 1 groep overblijft, de winnaars.

    De prijs:
    De brieven van de winnaars worden samen gezet in een story op Q en hun profielen en de story worden gepromoot op mijn account.

    Duur van de wedstrijd:
    De wedstrijd begint zodra ik 8 deelnemers heb, en dan zal hij ongeveer 5 weken duren.

    Ik wens je alvast veel geluk
    Lunae19

    toestemming van wedstrijdmoderator :

    Hallo lunae19,

    Je wedstrijd is in orde. Hierbij krijg je toestemming om je wedstrijd te starten. Vergeet niet dat als je als organisator drie weken niets van je laat horen in het topic, wij je topic zullen sluiten. Je hebt vier maanden de tijd voor je wedstrijd. Veel succes en vooral veel plezier!

    Groetjes,
    Rubin
    Wedstrijdmoderator



    Mensen die meedoen.
    Meisjes
    1. Katarax
    2. Douceur
    3. Benevolence
    4. LouisaBelle
    Jongens/ meisjes
    1. Rooozzz (m)
    2. Gentil
    3. Daisy_Evans
    4. Sophizya

    als er van een geslacht niet genoeg mensen hebben meegedaan kan ik ook groepjes maken met meisje meisje en jongen jongen

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 9:22 ]

    Oh trouwens, zou iedereen zijn/haar brieven in de story willen zetten met de beoordeling? Ik heb dat zonet gedaan voor de brieven van LouisaBelle en mij, maar ik ben best benieuwd naar de andere brieven (:.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Omdat het vrij duidelijk staat beschreven in de forumberichten net boven die van jou (cat).

    ZEI bENEVOLENCE.

    maar ik ben D.O.M.
    sorry. ik ben autistisch en dan begrijp ik dingen moeilijker., ik ben niet dom, maar wel autistisch


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Ok

    katarax schreef:
    Omdat het vrij duidelijk staat beschreven in de forumberichten net boven die van jou (cat).

    ZEI bENEVOLENCE.

    maar ik ben D.O.M.
    sorry. ik ben autistisch en dan begrijp ik dingen moeilijker., ik ben niet dom, maar wel autistisch

    Autisme betekent inderdaad niet dat je dom bent. Ik ken genoeg mensen met autisme, dus ik weet wat voor impact dat op iemands leven kan hebben. Anyway, je hebt het antwoord op je vragen.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    -> Topic gesloten: Meer dan 3 weken geen reactie van de wedstrijdorganisator.


    Ik wil een tuin vol egels