• Ik heb dus een groot probleem, nuja niet echt een probleem, eerder iets wat me zwaar irriteerd.

    Ik had dus eerst een beenverwarmers aan boven men skinny jeans. Zeggen al men 'vrienden' wah Lisa zo lelijk doe die dingen af! Maar uit koppigheid ben ik ze blijven dragen. Nu enkele maanden later, dragen men vriendinnen die beenverwarmers ook, en zitten men vrienden te zeggen hoe 'geil' ze het wel niet vinden .. Nice.. dus, ik draag het als eerste als trendzetter, dan vinden ze het kak! Maar als iedereen het begint te dragen vind iedereen het zo mooi --'

    Hetzelfde voorval had ik ook met men mantel en men men wijde jeans ...

    Nu heb ik een nieuwe muts, zo'n echt rasta mutsje, en weer zit iedereen te zeggen dat het lelijk is en dat ik ze beter zou afdoen --' Maar ik weet ondertussen al uit ervaring, dat over enkele maanden ze allemaal zo'n muts gaan hebben.

    Maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze eerst zo betweterig willen doen. Eerst vinden ze ze lelijk, omdat alleen ik ze draagt, draagt plots iedereen het (maar ik niet meer, omdat ik niet bij de massa wil horen) zeggen ze dat ik me dat ook eens moet kopen --'

    Daar krijg ik dus echt enorme zenuwen van ...

    Proficiat als je dit helemaal hebt gelezen XD Maar hebben jullie dat soms ook? en wa vinden jullie hier eigenlijk van :S

    Xx Kisa

    Ja heb ik ook S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja heb ik ook S:

    Zo kut hé ö

    aah >< Dat heb ik ook en ik haat het -.-' Maarja er is niet veel aan te doen =S

    Ja dalijk ben je een echte trendsetter dalijk kan je niet meer ff over straat =S

    Duh, het is in. Kijk maar op google overal zie je foto's van mensen die dat dragen. Kijk in de catologussen van de H&M daar staan ze ook in. En aangezien mensen zelf inspiratieloos zijn...

    Ja echt. Ik wou een rechte ponny. Is het eerst zo van:
    ''Nee nee niet leuk doe niet!''
    Dus later al mijn vriendinnen ik wil een rechte ponny!
    Nou kom ik terug van vakantie hebben ze een rechtie ponny dus heb ik het niet meer laten knippen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das echt super irri! Had ik ook es. --" Das zijn zo'n ambetante mensn! =S Van mij was het owk met een mutsje. Had zo'n nieuw mutsje gekocht met zo'n touwtjes langs je oren met bolletjes aan.
    http://www.pasalavoz.nl/usr-data/im/imgp2467.JPG [/zo'n vorm maar dan met bolletjes aan de touwtjes && mooiere print] En iedereen, oe doe da af das echt nie mooi en zo dom --" En een paar weken later zijn er al 4à5 met zo'n mutsje en nog enkele weken later bijna al mu vriendinnen & héél de school --" Kom daar zot van! =S


    What you see, is what you get.

    Zo'n mutsje wou ik ook maar toch maar niet gedaan.
    Ik had zo'n alpihno. Oftewel zo'n mutsje van de h&m.
    Iedereen zei zo van: Stom! En nu loopt gezellig de halve school ermee!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nouja ik heb wel als ik iets koop dat mijn vorige vriendin(ik haat haar nu) zei dat iemand anders mij fakete en toen kocht ze zelf ook die dingen -_-" en in het begin had ik dat gewoon niet door dat ze die ene persoon zat zwart te maken om erzelf van onder te kunnen komen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zulke dingen maak ik ook mee. Echt irritant. ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaaa ik was ook de enigste met beenwarmers. is het nu een rage.
    Was ik de eerste met all stars
    Loopt iedereen er mee rond
    Ben de enige Punker, probeert iedereen Rock Girl Punk achtig te zijn
    Kut klonen hé


    death to the one at the end of the serenade.

    Wat stupide zeg >.<
    Gelukkig is bij ons zo'n 75 % van de school die-hard kakker dus ik heb er weinig last van :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik liep als eerste van de groep met hakken,
    nu neem 3 weken later,
    loopt de 3/4 van mijn vriendenkring met hakken!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Heb ik dus ook.

    Ik was een van de eerste in het dorp met Bjorn Borg schoenen en geleik dragen 20 mensen ze terwijl er veel mensen waren die zeiden... Meidenschoenen, homoschoenen en weet ik veel wat. Ook zeiden ze dat ze nep waren terwijl ik voor die 100 euro zeker weet dat ze wel echt zijn.

    Ik was de eerste met een van de nieuwste Jack&Jones jassen met bondkraag. Geleik 10 andere mensen dragen hem nu ook en eerst was het van: Jaah lelijk enzo en Nep Jack&Jones.

    BTW.... Ik draag nooit fake merken. Ik heb een hekel aan fake rommel. Stel ik zie BB boxers voor 15 euro. 2 stuks... Ik koop ze niet. Dan zijn ze nep en koop ik liever bij een erkende winkel een echte voor 20 euro.

    En zo heb ik het ook met woorden. Ik zei flikkerbek en geleik gebruikt iedereen het :S. Schold zo'n wijf me uit voor flikkerbek en toen schreeuwde ik gewoon POTBEK! Oehh toen had ze haar mondje wel dicht xD. Like. Die reactie van haar :D.

    En nu gebruikt iedereen ook potbek -__-'


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Heb ik geen last van.
    En nee, ik doe ook geen andere mensen na.
    Als ik trouwens zie dat iedereen ongeveer hetzelfde draagt zul je mij er nooit mee zien lopen, heb geen zin om te zijn zoals 50000 andere mensen ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay