• Een traan rolt over mijn wang, ik heb zin om mezelf te vervloeken. Ik ben dom geweest, ik had het kunnen weten. Ik veeg de traan hardhandig weg, nou moet je niet gaan huilen bitch het is je eigen schuld, had het dan ook aan zien komen! Hij zou ook nooit voor me vallen, dat is vrijwel onmogelijk. Eerder had ik het moeten zien, dat zo´n lekkerding niet zo aardig kon zijn, niet voor mij in ieder geval. Achter ieder mens schuilt iets slechts, bij de een wat meer dan bij de ander. En nou zit ik hier vast, en of ik hier ooit weg kom.
    The story,
    Dit meisje is in handen gekomen, van een van de grootste vrouwenhandelaren van heel Duitsland. Hij is een pooier, en een door en door slecht iemand. Niemand kent zijn identiteit, behalve de meisjes die hij in zijn bezit heeft,[/om het maar even te noemen]. De grootste slechteriken kijken naar hem op, ook al weten ze niet wie het is. Niemand weet dat het hem is, die o zo lieve gitarist. Die o zo geliefde jongen misbruikt zijn sexappeal om zo veel mogelijk meisjes te verhandelen, hij verdient er veel geld mee, hij houdt het goed geheim. Niemand weet dat de enige echt Tom kaulitz achter dit raadsel zit.

    rollen,Bekendmaking

    [1]Nicol
    Nicol is het achternichtje van Tom, ook van Bill dat is vanzelf sprekend. Ze was de enigste die door heeft wat Haar neef allemaal doet, ze staat in tweestrijd, Vertellen of niet?

    [2]Camille
    Camille is voortvluchtig, ze is ontsnapt tijdens een uitje met alle gevangenen, waarom ze vast zat. Ze heeft haar vorige man met een simpele pistoolschot vermoord. Wat moet ze nu zonder baan?

    [3]Charissa
    Charissa is een meisje van 17 ze is heel erg verlegen, zegt bijna niets. Maar met haar doordringende blauwe ogen zegt ze al heel wat, ze is doodongelukkig, een makkelijke prooi voor een vrouwenhandelaar.

    [4]Rachel
    Rachel, was de eerste, de allereerste. Ze had iets met Tom toen ze 13 was, Tom zelf was nog maar 12, daar blijkt alweer uit, dat sommige vrienden slechte vrienden zijn. Tom verkocht rachel voor nog geen 25 euro aan een van zijn vrienden.

    [5]Kim
    Kim is een spontaan meisje, nooit had ze gedacht gevangen te worden in dit wereldje. Toch is het gebeurt, ze kan er niet tegen en wil zichzelf van het leven beroven maar er word jammer genoeg heel streng gecontroleerd. Er moet toch nog aan de meisjes verdienen en als ze dood zijn gaat dat niet meer

    [6]Annoeska
    Annoeska is een van de visagistes van Tokio hotel, haar favoriet is toch wel Tom, kan ze hem voor zich winnen?

    [7]Lisa
    Lisa is de handlanger van Tom, ze doet alles voor hem, knapt alle klusjes op die er te klaren vallen. Maar dan komt er een meisje waar ze medelijden mee krijgt.



    x3, Be fast,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    How much money for a girl?

    Vieze pedo maar het klinkt wel stoer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tom K.?! No, that's impossible!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    I playing with them, with womans.

    Die vind ik wle vetx'D


    Music is the new sex

    (...)
    Vieze pedo maar het klinkt wel stoer.


    Njah, het is nou eenmaal een pooier verhaal he? xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tom Abuses His Sexappeal To Handle Women


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Weet je wat ik leuk vind? Dat je die dingen zo helemaal beschrijft! x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen?


    Lijstje,
    Stemmen,
    Kiezen.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...