• Hallo iedereen,

    Ik heb echt raad nodig. Mijn laptop sluit al een paar dagen van zelf af.
    Al een lange tijd. Vandaag deed hij dat ook veel.
    Dus met de solden eraan te komen weet er iemand een goeie laptop?
    Want deze vliegt echt zo buiten he.

    Groetjes en bedankt


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ach dat valt dan nog goed mee eigelijk? :)

    Ja, het is de officiële website van de MM, maar dan met producten die bijvoorbeeld geen verpakking meer hebben en die dus niet meer ‘‘officieel’’ verkocht mogen worden. Heb er ook al een iPod, blender en weegschaal vandaan, haha!


    tya

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Een virusscanner heeft mijn pa al een tijdje terug er op gezet.
    Maar ja zoals jullie zeggen is het inderdaad tijd voor een nieuwe.


    Voer een uitgebreide scan uit want ik denk namelijk dat je gewoon een virus hebt (: Als dat het niet is kan je ram geheugen beschadigd zijn of er iets mis gegaan met het updaten van windows.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nadine23x schreef:
    Mijn laptop viel eerst ook steeds uit. Mijn accu bleek stuk te zijn, ik heb een nieuwe besteld en nu doet ie het weer perfect! Mijne is meer dan 6 jaar oud btw ;)


    Toen ik jouw berichtje las deed hij het weer : ( Kan bij mij ook zijn.
    Hmm zal toch een nieuwe worden bij mij.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ja, het is de officiële website van de MM, maar dan met producten die bijvoorbeeld geen verpakking meer hebben en die dus niet meer ‘‘officieel’’ verkocht mogen worden. Heb er ook al een iPod, blender en weegschaal vandaan, haha!


    Ach leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Voer een uitgebreide scan uit want ik denk namelijk dat je gewoon een virus hebt (: Als dat het niet is kan je ram geheugen beschadigd zijn of er iets mis gegaan met het updaten van windows.


    Ik denk dat hij gewoon te oud is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als hij erg warm wordt, ligt het niet aan je accu of iets anders. Hij valt uit omdat hij oververhit raakt, wat komt omdat er teveel stof in je ventilator zit en de lucht er niet goed langs kan. Je kan op internet opzoeken hoe je je laptop kan openmaken om je ventilator schoon te maken, dat moet eigenlijk wel elke 2 jaar gebeuren als je lang met je laptop wilt doen.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of je ook wel eens een roze/groen scherm krijgt? Dan kan het namelijk zijn dat je videokaart een keertje oververhit is geraakt en gestorven is. Ik weet ook niet welk merk je hebt? ASUS heeft wel eens van die kuren als ze aan het einde van hun levensloop zitten :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Assassin schreef:
    Als hij erg warm wordt, ligt het niet aan je accu of iets anders. Hij valt uit omdat hij oververhit raakt, wat komt omdat er teveel stof in je ventilator zit en de lucht er niet goed langs kan. Je kan op internet opzoeken hoe je je laptop kan openmaken om je ventilator schoon te maken, dat moet eigenlijk wel elke 2 jaar gebeuren als je lang met je laptop wilt doen.


    Ja daar heb ik amper de tijd of de goesting er ver niet voor ze.
    Als ik da altijd ga moeten doen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    AriChibi schreef:
    Ik weet niet of je ook wel eens een roze/groen scherm krijgt? Dan kan het namelijk zijn dat je videokaart een keertje oververhit is geraakt en gestorven is. Ik weet ook niet welk merk je hebt? ASUS heeft wel eens van die kuren als ze aan het einde van hun levensloop zitten :p


    Nee dat heb ik niet Parkarcd Bell of zoiets.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja daar heb ik amper de tijd of de goesting er ver niet voor ze.
    Als ik da altijd ga moeten doen.


    Het duurt een kwartiertje, één keer in de twee jaar, en het zou je laptop kunnen redden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja daar heb ik amper de tijd of de goesting er ver niet voor ze.
    Als ik da altijd ga moeten doen.


    Dan doe je het niet en koop je lekker een nieuwe laptop. (fish)


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    (...)

    Het duurt een kwartiertje, één keer in de twee jaar, en het zou je laptop kunnen redden?


    Ja daar hebde wel gelijk in. Maar ik ga dat nu niet doen. Ne keer als ik wat tijd heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan doe je het niet en koop je lekker een nieuwe laptop. (fish)


    Ik zal het eens doen. Als ik wat meer tijd heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,