Hoi (':
Omdat ik in een block val met mijn huidige verhaal (vervolg op ander verhaal) heb ik besloten om dat verhaal stop te zetten. Ik moet er namelijk wel plezier aan blijven beleven en het is niet zo dat het eerste deel daardoor geen goed einde heeft.
Ik heb nu twee nieuwe ideeën voor een nieuw verhaal. Ik struikel hier zelf nog een beetje over en delen kunnen er dan ook nog heel erg van veranderen. De personages (faceclaims ect) zullen eigenlijk wel hetzelfde blijven, alleen verder uitgewerkt worden. Ik wil nu graag alleen weten of er mensen zijn die deze verhalen (welke ik ook zou uitwerken) zouden willen lezen. Of er dus eigenlijk interesse voor is.
Idee 1 spreekt mij zelf tegen omdat ik het moeilijk vind om in een andere tijd te schrijven dan het heden. Het is dus misschien nog te hoog gegrepen om het geloofwaardig te maken. Zelfs wanneer het in een soort van au zou zijn.
Idee 2 spreekt mij dus meer aan, omdat het elementen bevat van mijn huidige verhaal en ik hem dus in feite verbeter. De fouten die ik eerst maakte kan ik hierin verbeteren zonder direct hetzelfde verhaal te schrijven.
Ik hoor graag meningen!
Kort over het hoofdpersonage(s) wat ik wil gaan gebruiken:
Idee 1
Idee 2