• En ik kan er nu helaas niet mee bezig, maar ik ben er zo trots op dat ik het even moet posten (:<
    Momenteel bestaat het uit ongeveer 5 lagen. Links moet nog een andere vrouw komen. Het is voor een engels verhaal maar ga het wss ook uitschrijven in het nederlands :')



    Het verhaal gaat over iemand die wakker word, en ontdekt dat ze gevangen is genomen door de DEO (Department of Extranormal Operations). Zelf kan ze zich niks meer herinneren, maar twee mensen die werken bij de DEO en haar ondervragen lijken meer van haar verleden te weten. Ze blijken ook degenen te zijn die haar hebben opgesloten en die haar geheugen hebben gewist.
    En tja, het zou geen verhaal zijn als ze niet zou proberen te ontsnappen en niet zou proberen haar geheugen terug te krijgen ;')

    EDIT:
    om de een of andere reden kan ik geen mensen qouten ofsow (of het komt straks pas na paar minuten op het forum omhoog, dan neemm ik het terug), dus even zo:
    bedankt voor de lieve reacties :33

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 17:03 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Volgens mij gaat hij er echt ziek uit zien! Ben benieuwt naar het einde


    ~My Mind Is Free~

    Ziet er cool uit! Ben benieuwd naar het resultaat. Waar zal het verhaal over gaan? Ik ben wel nieuwsgierig.
    (Met welk programma heb je hem gemaakt, als ik vragen mag.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hij ziet er tof uit, maar mag ik vragen waarom je een foto van je scherm hebt gemaakt ipv een simpele screenshot? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waauuw, looks soo prettyy *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Die ziet er mooi uit. De vervagende letters vind ik het gaafst.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Die ziet er mooi uit. De vervagende letters vind ik het gaafst.


    i wanna die with you once or twice.