• Hallo!(:

    Binnenkort gaat een vriendin van ons trouwen (ons gezin is bevriend met een ander gezin en nu gaat hun oudste dochter trouwen!) en we hadden een hele oude foto van mijn broer en de bruid waar ze samen als twee jarigen op het strand zandkastelen zitten te bouwen. Nou vroegen wij ons af of we deze ergens op een canvas kunnen laten zetten, we hebben de foto alleen op foto papier en dus niet digitaal aangezien de foto 22 jaar oud is.=')

    Help? Someone


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij hebben een foto winkel in het dorp waar ze dat doen. Waar je ook pasfoto's etc. kan laten maken en foto gerelateerde artikelen verkopen. Hebben jullie geen foto winkel in de buurt?


    Happy Birthday my Potter!

    Je kunt de foto inscannen. Zo blijft de kwaliteit gewoon nog hetzelfde. Bij de Hema kun je een canvas laten maken. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 20:45 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GredWeasley schreef:
    Wij hebben een foto winkel in het dorp waar ze dat doen. Waar je ook pasfoto's etc. kan laten maken en foto gerelateerde artikelen verkopen. Hebben jullie geen foto winkel in de buurt?


    Jawel, maar ik wist niet of het mogelijk was om van een oude niet digitale foto een canvas te maken?;o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jawel, maar ik wist niet of het mogelijk was om van een oude niet digitale foto een canvas te maken?;o


    Bij onze fotowinkel in ieder geval wel (een tijdje terug gedaan, toen een vriendin van ons ging trouwen c: ). Dus ik raad je aan er heen te gaan en het gewoon even te vragen of ze daar iets moois van kunnen maken.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Bij onze fotowinkel in ieder geval wel (een tijdje terug gedaan, toen een vriendin van ons ging trouwen c: ). Dus ik raad je aan er heen te gaan en het gewoon even te vragen of ze daar iets moois van kunnen maken.


    Ga ik zeker doen, zou tof zijn als het kon.c;


    You were born original, don't die as a copy.