Hoi lieve Quizletters, Imma need yo help.
Mijn vriend krijgt binnenkort te horen of hij is aangenomen op de een Britse universiteit voor zijn master en een week daarna krijgt hij te horen of zijn scriptie is goedgekeurd. (Ik ben ervan overtuigd dat zijn scriptie wordt goedgekeurd, en als hij niet wordt aangenomen daar heeft hij nog andere universiteiten als back-up, dus ja ik wil per se iets doen voor hem. Als het in het ergste geval alsnog niet doorgaat, heeft hij een troostcadeau haha)
Nu wil ik hem dus een cadeautje geven, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zou hem of echt een cadeau willen geven, of een weekendje weg willen plannen ofzo, maar dit mag dan wel niet té duur zijn, dus goedkope plaatsen om naar toe te gaan zijn aan te raden! (hoeft niet per se in belgie/nederland te zijn, goedkope vliegtickets vind ik wel denk ik haha.) Goed, als het uiteindelijk geen weekendje weg wordt, zou ik graag een cadeautje geven, maar ik weet niet wat.
Dingen die hij leuk vind zijn:
- Reizen, of course
- Bier. Lol.
- Gamen, hij houdt van GTA/Fallout en zulke spellen, verder heb ik totáál geen verstand van games dus als je suggesties hebt please let me know!
- Uit eten (onze relatie is gebaseerd op eten, no shame HAHAHA)
- Lezen (Hij houdt van boeken zoals die van Jo Nesbo, soort van thrillers/krimi's)
Alvast ontzettend bedankt!
[ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:51 ]
tya