Ledecky schreef:
(...)
Ik moest opzoeken wat KdG betekende omg. :')
Ik zit ook in mijn eerste jaar trouwens, helaas voor de tweede keer. :'D (iets te weinig gedaan tijdens het jaar helaas, maar dat heb ik nu wel geleerd haha). Dus 'slim' hoor ik liever pas als ik ooit afgestudeerd ben. En hopelijk dan in deze richting, hahaha.
Ach jaaaa, er zijn bij ons nog vrij veel mensen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten en ik moet zeggen, het creëert wel een band.
Oh... Ik dacht dat KdG nochtans vrij bekend was hahaha
Oh wat jammer... Dan ben je ook al (een deel) van je studiepunten kwijt?
Haha ik zal onthouden dat als je bent afgestudeerd, je slim te noemen
GusWaters schreef:
(...)
Haha jep ugent lijkt echt iets te hebben met examens op zaterdag, lekker leuk want dan rijden er dus minder treinen omdat het weekend is.
Bij mij gaat het btw momenteel niet echt schitterend. Ik had/heb maar 2 dagen tussen m'n vorig examen en wat nu komt dus ik kan wel wenen want ik moet nog enorm veel doen.(moest het even ergens kwijt, ik heb veel zelfmedelijden op dit moment haha)
Oh woow.. Dat is echt zo stom.. Ik denk niet dat ik ooit een fatsoenlijk examen kan afleggen op zaterdag..
Oh ik heb dat ook! Ik heb
meestal altijd maar één dag tussen al mijn examens in (tenzij het weekend is), en ik had zowel dinsdag als woensdag examen.. Dus ik had echt veel te weinig tijd voor te studeren voor het vak van woensdag..
Heel veel succes! Je kunt het!!! Ik brand een kaarsje voor je
Welk vak heb je? (:
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.