• Oké, gott ik wil dit toch alleen even kwijt het valt niet op telossen toch maar oké, ik ben al best lang verlieft op een jongen en het leek zo dat ie ook op mij was. Hij noemde me cuteface vond me lief schattig en van alles als ik het koud had wou ik me opwarmen en ik heb heel vaak met hem geknuffeld maar nu is hij volgens mij toch verlieft op een ander meisje. Hij gaat met haar naar de film en hij wil weten waar ze woont enzo. Maar ik vind hem dus echt heel leuk en ik dacht vanwege alles wat ie zei dat ie mij ook leuk vond...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik mocht willen dat me dat ging lukken =/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kan je niet helpen want heb geen LiefdesVerdriet

    Want ik ben gelukkig met me vriend!

    dude het is gwoon vn levensbelang dat je nr borne verhuisd!


    We can only learn to love by loving.

    Gefeliciteerd!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Nicol!

    Ja echt heel erg!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoe weet je dat hij haar ook echt leuk vindt?
    Mijn beste vriendin heeft al jaren een vriendje maar spreekt ook geregeld wat af met mijn ex-vriendje die tevens een goede vriend van mij is :]
    Als hij haar echt leuker vindt, dan raad ik je véél chocola en veel gezelschap van vriendinnen aan ^^
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    Alle jongens zijn zo >.< Zeggen ze dat je er leuk uitziet, doen ze aardig en dan neuken ze ff iemand anders >.<

    Das echt niewaar o.o
    Mijn vriendje is echt wel héél anders dan dat >.<
    & @ Genocide
    Ik zou gewoon op hem afstappen.
    Opzich heb je niks te verliezen. Je weet dat hij je leuk vind anders zou hij nooit zo tegen je doen dus je moet gewoon zeggen wat je voelt. Al is het alleen maar om het eruit te gooien.


    Mew <3

    Hoe weet je dat hij haar ook echt leuk vindt?
    Mijn beste vriendin heeft al jaren een vriendje maar spreekt ook geregeld wat af met mijn ex-vriendje die tevens een goede vriend van mij is :]
    Als hij haar echt leuker vindt, dan raad ik je véél chocola en veel gezelschap van vriendinnen aan ^^
    Sterkte!

    Nja, wat zei zegt ^^


    Tanya is de beste.

    Oké thanks allemaal!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    join the club baby


    I see sunset in your eyes

    had ik ook met laura hoah,

    maar het ging wel verder dan wat geknufel bij ons --'

    naja, die stomme klas waar ik zo van hou moest het verpeste.
    late rheb ik ingezien datk ze toch liever als bestie wilde houde :'D


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    meis, dat zijn jongens. grote kans dat hij iets voor je voelt, misschien probeert hij je wel gewoon jaloers te maken, wieweet..(:


    your eyes are like stars in the night.

    hmmm.
    ik zou het gewoon tegen hem zeggen ;$
    ikweet het is moeilijk
    maar zo heb je echt zekerheid.


    -