Ik heb nu een paar weken rijles (bij de ANWB, voor wie het zich af vraagt) en ik kan het niet helemaal vinden met het schakelen. Oftewel ik ben er nog erg bezig mee, omdat ik het goed wil doen. Terwijl ik dus eigenlijk ook anderen dingen moet doen, zoals kijken aangezien ik nu al een aantal lessen heb gehad. Mijn rij instructeur begon over rijlessen in een automaat. Op zich snap ik wat hij bedoelt en lijkt het mij ook beter. Want dan hoef ik alleen te remmen en gas te geven en hoef ik mij niet bezig te houden met schakelen. Waardoor ik dus daadwerkelijk kan kijken en verkeerssituaties kan inschatten.
Maar ik vind het ook wel spannend om in een automaat te rijden.
Dus heeft iemand wel eens in een automaat gereden? (Tijdens rijlessen of toen je al was geslaagd voor je rijbewijs)
Update: Gisteren had ik weer een rijles en ook een evaluatiemoment. Ik mag door met de schakel! Ik ben zo blij en opgelucht, niet dat ik automaat niet leuk vind, maar met schakel mag je dus in een automaat rijden en andersom niet. Daarnaast zijn er nog best veel auto's met schakel.
Omdat er voor mij gisteren een puddingbroodje klaar stond en ik dat als klein cadeautje zag om dit te vieren, voor jullie ook een puddingbroodje. wel een virtuele, maar dat mag de pret niet drukken, toch?
[ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 19:39 ]
Physics is awesome