• Okeee, ik heb net echt een vieze ontdekking gedaan en nu voel ik me echt super vies.

    Omdat ik vrij paranoïde ben over beestjes in mijn drinken, drink ik vrijwel altijd uit een beker met een deksel en een rietje. Ik moet er echt niet aan denken dat er één of ander vies beest in mijn drinken zit zonder dat ik het weet en het zo op die manier naar binnen slurp.
    En ja, je voelt het al aankomen...
    Ik was op het einde van mijn drankje toen ik even stopte met drinken. Er zat nog een kleine 2 cm drinken in die beker toen ik plots zag dat er iets zwart in dreef. I was like what tha fudge en hield mijn beker op ooghoogte om te kijken wat het was. En jawel...In mijn beker zat een vies insect met voelsprieten, zes poten en vleugels. Uiteraard heb ik die ontdekking ook gedaan na mijn eten, wat alles nog erger maakt. Ik voel mij echt zo viiiiieeees. (no_chears)

    Ergens ben ik blij dat ik dat beest niet heb binnengekregen maar aan de andere kant heeft dat beest wel heel de tijd in mijn Ice Tea gezeten zonder dat ik het wist. Het gedacht alleen al doet me echt kokhalzen. Ik haat natuur...En natuur haat mij klaarblijkelijk ook.

    Dus, om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden...Welke vieze ontdekking hebben jullie onlangs gedaan?
    Of iemand die ook in deze situatie heeft verkeerd? Misschien voel ik me dan niet meer zo heel vies. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Metamorphoses schreef:
    Ik heb iets gelijkaardig voorgehad, haha, als dat jou geruststelt! (;

    Op scoutskamp had ik een uitdaging om van een blikje Redbull te drinken en dat deed ik. Ik slikte. En toen hoorde ik gezoem.

    Yeah, ik gilde.. Een beetje, maar :')

    Er zaten drie wespen in. God, ben ik blij dat ik ze niet binnen had, BAH!

    Ja, gelukkig heb je ze inderdaad niet binnen gekregen want dan kon het wel zijn dat het dodelijk was. Ze zouden maar eens moeten steken. :S
    Ik heb nu ook echt het gevoel dat er iets in mijn keel zit. Ik voel me echt misselijk door het gedacht alleen al dat ik het binnen kon krijgen.
    Maar ach, ik ben al blij dat het geen spin was want daar heb ik echt een grote angst voor. Spinnenfobie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het ergste is als je snel aan het fietsen ben en ze een zelfmoordpoging verrichten in jouw oog. Ik ben zo al een paar keer net niet verongelukt.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Het ergste is als je snel aan het fietsen ben en ze een zelfmoordpoging verrichten in jouw oog. Ik ben zo al een paar keer net niet verongelukt.:'D

    Ja heb ik ook al eens gehad. Ik kreeg het zelf niet uit mijn oog. Dus een vriendin moest helpen. Zij zat met haar vinger in mijn oog. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat lijkt me zo goor.

    Volgens mij heb ik een keer een wesp in mijn drinken gehad of bijna er in gehad. Mijn moeder heeft ooit twee wespen uit haar drankje gered nadat ze ervan hadden gedronken en helemaal nat waren van het drinken.


    Physics is awesome

    Momenteel ligt er een gigantische dode kakkerlak op mijn vensterbank ö


    You are my piece of paradise.

    Metamorphoses schreef:
    Ik heb iets gelijkaardig voorgehad, haha, als dat jou geruststelt! (;

    Op scoutskamp had ik een uitdaging om van een blikje Redbull te drinken en dat deed ik. Ik slikte. En toen hoorde ik gezoem.

    Yeah, ik gilde.. Een beetje, maar :')

    Er zaten drie wespen in. God, ben ik blij dat ik ze niet binnen had, BAH!


    Wacht, wisten ze dat? Want dat is levensgevaarlijk.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik heb ooit twee keer achter elkaar een oorwurm op de bodem van mijn koffie gevonden. Ik heb nog steeds trust-issues met mijn vader. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Toen ik drie (nee, niet kidding :') ) was, heb ik ooit een keer een broodje met een wesp erin gegeten. Wesp niet opgegeten gelukkig, maar ik heb er wel jeugdtrauma's aan xD

    Ik krijg al helemaal kriebels als ik dit zo lees. Ik ben ooit eens met blote voeten op een naaktslak gestapt. Vliegen in mijn mond/oog heb ik ook al vaak gehad. (cat)


    <3

    Amica schreef:
    Ik krijg al helemaal kriebels als ik dit zo lees. Ik ben ooit eens met blote voeten op een naaktslak gestapt. Vliegen in mijn mond/oog heb ik ook al vaak gehad. (cat)

    Dat met die naaktslak heb ik zowat elke dag :')

    Aurea schreef:
    (...)
    Dat met die naaktslak heb ik zowat elke dag :')

    Ik heb medelijden met je, ik vind naaktslakken echt heel vies. Die ene keer was al een keer te veel, dus zowat elke dag zou ik echt niet overleven.


    <3

    Ik voel je helemaal. Ik zat ooit een keer pruimen te eten met familie tot ik een rups erin zag schuilen. Ik kon letterlijk benzine opdrinken en mezelf aansteken gatver.

    Ieuw D:
    Toen we in de alma gingen eten (studentenrestaurant) vonden we een (levend) insect in de sla van iemand :c echt een hele dikke met krioelende pootjes, brrr.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ieuw D:
    Toen we in de alma gingen eten (studentenrestaurant) vonden we een (levend) insect in de sla van iemand :c echt een hele dikke met krioelende pootjes, brrr.


    Waarom verbaasd me dat niets van de Alma. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Amica schreef:
    Ik krijg al helemaal kriebels als ik dit zo lees. Ik ben ooit eens met blote voeten op een naaktslak gestapt. Vliegen in mijn mond/oog heb ik ook al vaak gehad. (cat)


    Ik op een paar huisjesslakken, want in regenweer hebben we een invasie in de tuin en ik ben te lui om schoenen aan te doen (x


    Mijn brein breint zoals het breint.