• Nou, ik hou heel erg van covers maken, dus als je een cover nodig hebt kan je hier je aanvraag indienen! Hier zijn een paar voorbeelden, de eerste zijn nog met een ander programma, dus die zijn niet zo goed, ik weet niet of ik ze ga posten, maarja:





    Voor de mensen die een cover willen:
    naam van de story*:
    korte samenvatting:
    verticaal of horizontaal*:
    voorbeeld plaatjes:
    sfeer*: (kan ook al gegeven zijn bij de samenvatting)
    mijn naam erop?*:
    extra:


    Met * zijn verplicht

    Wachtlijst (meer voor mezelf):

    Bisou
    naam van de story*: wat voorafging

    korte samenvatting:
    Wanneer Louise ruzie krijgt met haar vriend loopt ze de weg op zonder uit te kijken, en veroorzaakt een auto ongeluk. Na een paar dagen in coma te liggen ontwaakt ze zonder enig idee te hebben wat er is gebeurt. Ineens gebeuren er allemaal dingen tegelijk, haar vriend is op bijzondere wijze verdwenen. Haar moeder wordt vermoord en haar zusje is stiller dan normaal, en dan blijkt het dat het door 1 iemand komt.

    verticaal of horizontaal*:
    Wat jou het beste uitkomt.

    voorbeeld plaatjes:
    Dit door elkaar heen ofzo?





    sfeer*: (kan ook al gegeven zijn bij de samenvatting)
    Beetje thriller/ dark.

    mijn naam erop?*: Ik zet jou naam denk ik bij het hoofdstuk, mijne ook. Dus nee.
    extra: -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 11:19 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    dit
    Dit is een grotere versie. Ik weet niet hoe ik hem groter kan krijgen zonder al die witte randen... Misschien moet je een printscreen maken en lukt het bij jou wel? Want mijn computer flipt hem dan. Tenzij je weet hoe het moet, dan wil ik het wel doen, maar dan krijg je hem pas morgen. Ik gebruik Paint.net

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 14:46 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 23:45 ]

    Ik heb hem wat vergroot, en ik vind hem goed! (hier is hij)


    "Opportunity is not always at an opportune time."

    De naam van de story is From angel to devil
    Het plot: Laurence Brown wordt tegen haar wil ontvoert naar Pala. Op pala ontmoet ze Alex en Justin. Met Justin krijgt ze een soort van broer en zus relatie, voor Alex voelt ze wat. Ze wordt goede vrienden met allebei en samen met Justin gaat ze snel door alle levels. Ookal doet ze erg haar best ze wil nog steeds weg. Haar grootste wens is nog steeds het zelfde gebleven. Toch veranderd ze langzaam maar zeker. Van het lieve verlegen onschuldige meisje is niks meer over gebleven. Haar gevoelens voor Alex worden ook groter. Dan komt de dag waarop ze samen met Justin kan vluchten. Alex zal ze dan nooit meer zien. Wat zal ze kiezen? Zal ze met Justin mee gaan en weer 'vrij' zijn of zal ze bij Alex blijven en blijft ze voor eeuwig een pion in het spel van mr. Oz?

    De foto:
    Ik wil graag een foto van Laurence erop.

    Laurence 1

    Laurence 2

    De face claim is Maia Mitchell dus als je mooiere kan vinden mag je die gebruiken.

    Ook wil ik graag het logo van superhelden.nl erin.
    Voorbeeld logo

    Ook hiervoor geld als je mooiere kan vinden mag je die gebruiken.

    Misschien kan je er dan nog een foto van een paar werpmessen (op een rek) bij doen.

    Ik wil er geen naam op

    Het liefste verticaal.

    De sfeer:
    —onheilspellend
    —spannend
    —gevaarlijk
    —een beetje liefdevol
    —gevangen

    GinnyWeasley8 schreef:
    De naam van de story is From angel to devil
    Het plot: Laurence Brown wordt tegen haar wil ontvoert naar Pala. Op pala ontmoet ze Alex en Justin. Met Justin krijgt ze een soort van broer en zus relatie, voor Alex voelt ze wat. Ze wordt goede vrienden met allebei en samen met Justin gaat ze snel door alle levels. Ookal doet ze erg haar best ze wil nog steeds weg. Haar grootste wens is nog steeds het zelfde gebleven. Toch veranderd ze langzaam maar zeker. Van het lieve verlegen onschuldige meisje is niks meer over gebleven. Haar gevoelens voor Alex worden ook groter. Dan komt de dag waarop ze samen met Justin kan vluchten. Alex zal ze dan nooit meer zien. Wat zal ze kiezen? Zal ze met Justin mee gaan en weer 'vrij' zijn of zal ze bij Alex blijven en blijft ze voor eeuwig een pion in het spel van mr. Oz?

    De foto:
    Ik wil graag een foto van Laurence erop.

    Laurence 1

    Laurence 2

    De face claim is Maia Mitchell dus als je mooiere kan vinden mag je die gebruiken.

    Ook wil ik graag het logo van superhelden.nl erin.
    Voorbeeld logo

    Ook hiervoor geld als je mooiere kan vinden mag je die gebruiken.

    Misschien kan je er dan nog een foto van een paar werpmessen (op een rek) bij doen.

    Ik wil er geen naam op

    Het liefste verticaal.

    De sfeer:
    —onheilspellend
    —spannend
    —gevaarlijk
    —een beetje liefdevol
    —gevangen


    Je staat erbij! Ik kan niet zeggen wanneer je je cover krijgt, ik hoop dat ik snel tijd heb!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    (...)

    Je staat erbij! Ik kan niet zeggen wanneer je je cover krijgt, ik hoop dat ik snel tijd heb!


    Bedankt ik hoop dat je hem voor 11 december 23:59 af hebt want hij is voor mijn verhaal voor Go Fanfic en dat is de deadline dus ik hoop dat je hem snel klaar hebt.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Bedankt ik hoop dat je hem voor 11 december 23:59 af hebt want hij is voor mijn verhaal voor Go Fanfic en dat is de deadline dus ik hoop dat je hem snel klaar hebt.


    dat moet wel lukken!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    (...)

    dat moet wel lukken!


    Oké bedankt alvast

    Hoi hoi,
    Ik wil zeggen dat ik al een cover heb en ik dus geen cover meer hoef. Wel bedankt voor de moeite als je er al aan begonnen was

    o, oke! Ik was er nog niet aan begonnen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    naam van de story*: Eenzaam & alleen

    korte samenvatting: Het verhaal draait volledig rond Julie. Ze is 16 jaar. Alles in haar leven verloopt goed, haar ouders zijn namelijk schatrijk. Ze hoeft maar in haar handen te klappen en ze krijgt wat ze wilt.
    Maar niet voor lang meer. Haar vader sterft in een auto-ongeluk, waarna haar moeder in haar verdriet zelfmoord pleegt. Ze kende al van bij haar geboorte niemand van haar familie. Het enigste wat ze nu nog heeft is een amulet van haar grootmoeder, dat ze nog net heeft kunnen meenemen voor haar huis bezweek onder het gewicht van de sloophamer...
    Hoe loopt het af met Julie? Zal ze ooit nog een normaal leven kunnen lijden?

    verticaal of horizontaal*: Verticaal

    voorbeeld plaatjes:


    Dit zou ik er heel graag in willen :)

    sfeer*: (kan ook al gegeven zijn bij de samenvatting) Angstig, maar langst de andere kant vrolijk.

    mijn naam erop?*: Nee

    extra: /

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:00 ]

    naam van de story*: wat voorafging

    korte samenvatting:
    Wanneer Louise ruzie krijgt met haar vriend loopt ze de weg op zonder uit te kijken, en veroorzaakt een auto ongeluk. Na een paar dagen in coma te liggen ontwaakt ze zonder enig idee te hebben wat er is gebeurt. Ineens gebeuren er allemaal dingen tegelijk, haar vriend is op bijzondere wijze verdwenen. Haar moeder wordt vermoord en haar zusje is stiller dan normaal, en dan blijkt het dat het door 1 iemand komt.

    verticaal of horizontaal*:
    Wat jou het beste uitkomt.

    voorbeeld plaatjes:
    Dit door elkaar heen ofzo?





    sfeer*: (kan ook al gegeven zijn bij de samenvatting)
    Beetje thriller/ dark.

    mijn naam erop?*: Ik zet jou naam denk ik bij het hoofdstuk, mijne ook. Dus nee.
    extra: -


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Ik heb de cover voor Betelgeuse af!


    Ik hoop dat je hem mooi vindt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.