Kelmeckis schreef:
(...)
Nu ben ik erg benieuwd naar hoe ze verder zijn.
Haha, dat is mooi! ^^ Ik barst van het verlangen om meer over ze te vertellen, maar dat zou bizar veel spoilers opleveren omdat zo ongeveer alles wat ik over ze zou kunnen zeggen wel op een of andere manier relevant is voor het plot. Ik ga dus toch proberen om mijn mond te houden, met moeite, want ik heb 12.000+ woorden aan notities over deze mensen.
Bruch schreef:
Wie is de mom friend uit de groep?
Leah, al zou ze dan wel de redelijk "overprotective mom" zijn haha.
Wie zou er een week lang alleen in emoji's communiceren op alle social media puur om de rest te pesten?
Rick. Hij vindt het überhaupt wel grappig om mensen te plagen, dus zo'n kans zou het niet aan zich voorbij laten gaan.
Wie zou een kikker kussen om na te gaan of het écht geen prins is?
Dota. Dota zou daar echt gek genoeg voor zijn. En bijgelovig genoeg. Dat ook.
Wie draagt er standaard twee verschillende sokken (en is dat opzet of slordigheid)?
Dota. Hij kost hem namelijk al moeite zat om bij het uit bed komen niet op al het rondslingerende spul in zijn kamer te stappen :') Deels omdat hij gewoon slordig is, deels omdat hij zonder bril nagenoeg niets ziet. Het zou dan ook echt per ongeluk zijn.
Wie ziet eruit alsof hij/zij een man om zeep zou kunnen helpen met alledaagse huishoudvoorwerpen?
Bryan. Hij lijkt op zijn halfbroer Mitchell, alleen zou het het niet echt durven doen.
Wie zou er echt een man om zeep kunnen helpen met alledaagse huishoudvoorwerpen?
Mitchell. Hij heeft nu eenmaal een agressieprobleem, maar dat zit nu eenmaal in de familie haha.
Wie zou lege rolletjes wc-papier laten hangen zonder een nieuwe te halen?
Elisa. Ze zou namelijk doen alsof het haar niet genoeg boeit :') Alles voor het imago, nietwaar?
Wie is er stiekem een gigantische fan van Spaanse soap opera's?
(Oké, ik weet niet eens wat dit is lol. Research tijd)
Wie gaat 's avonds achter de computer zitten om even zijn/haar e-mail te checken en merkt bij het honderdste YouTube filmpje van een gapende kitten opeens dat de zon weer opkomt?
Lucas. Hij zit namelijk überhaupt al vastgeplakt aan zijn laptop. Het is niet voor niets dat mensen hem shippen met zijn laptop :')
Wie is de persoon die ooit een levende worm heeft gegeten voor een weddenschap (en wie is degene die hem/haar daartoe uitdaagde)?
Bryan, ook al zou je dat misschien niet zeggen. Hij zou het alleen maar doen omdat hij een verschrikkelijke meeloper is en geen nee durft te zeggen, omdat hij niet voor mietje uitgemaakt wil worden. Mitchell zou hem dan uitdagen.
Ze klinken geweldig! Lucas/laptop, nieuw OTP.
Oh, en een soap opera is gewoon een soapserie, dus iets in de richting van Goede Tijden, Slechte Tijden. (:
[ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 23:58 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan