Oki, ik ga even samenvatten hoe mijn personage die van jullie ziet, en laat maar weten of je het wat vind, haha! Overigens heb ik Romy nu helemaal af, haar extra's staan erbij (:
Casey × Romy kan niet tegen verwende mensen, dus ze zal Casey denk ik niet uit kunnen staan.
Zakiya × Romy vind Zakiya interessant, ik weet alleen niet of dit wederzijds is?
Harper × Romy zou Harper wel als vriendin kunnen zien
Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? ![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
Genevieve × Romy houdt ook wel van sporten, misschien kunnen ze work-out buddies zijn?
Jule × Beiden erg eigenwijs dus misschien botst het wel?
Michael × Romy is lid van de LGBT club, dus ze zal Michael altijd proberen te steunen waar mogelijk, misschien kunnen ze vrienden zijn?
Reyna × Romy is ook lid van de debate club, dus wie weet kennen ze elkaar daarvan? Verder weet ik even niks haha, misschien kunnen ze zo rivalen zijn omdat ze beide nogal een sterke wil hebben, en het misschien altijd tussen hun twee gaat als het gaat om een debat? (vage uitleg, ik ben net wakker,sorry haha)
tya