• Ik had deze ochtend examen, en ben daarna nog even langs de meir gegaan.
    Het plan was om een leuke ketting die ik op facebook had gezien te halen bij Forever 21, maar ben uiteindelijk bij de h&m beland en heb daar twee shorten, een topje, een shirt, een playsuit (soort van), telefoonhoesje en een diadeem met kattenoortjes op (very cute). En dat voor €73 dus ik ben wel blij maar ben nu wel blut :').

    Hebben jullie onlangs nog kledingsaankopen gedaan?


    soul made of stardust and chaos.

    Zolang je blij bent met je aankoop is het het even blut zijn wel waard denk ik (: Leuke beloning na het examen doen.

    Niet kleding aankopen, wel andere, maar ik besteed zelf niet zo veel geld uit aan kleding.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ah, ik heb dit altijd als ik de gamestore in loop, onder het mom van: 'Ik ga alleen even kijken.'
    Altijd bijna minimaal 50 euro armer als ik naar buiten wandel maar wel heel gelukkig!

    Achja, als jij er blij mee bent (: En je hoeft weer even geen kleding aan te schaffen ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit heb ik dus altijd met boekenwinkels.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Same. Deze maand voor 100 euro aan kleding gekocht. Broke for life. Wel blij though. :'D


    The truth is out there.

    Ik wil de broek hiervan maar ik vind 35 euro te duur voor zo'n driekwartbroek.
    http://m.hm.com/nl/product/43849?article=43849-A#fullscreen


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik wil de broek hiervan maar ik vind 35 euro te duur voor zo'n driekwartbroek.
    http://m.hm.com/nl/product/43849?article=43849-A#fullscreen


    Bij mij kost 'ie maar 19,99 ehh ;x
    De laatste tijd heb ik niet veel gekocht, want ik moet zuinig aan doen met mijn geld


    26 - 02 - '16

    Burritho schreef:
    Dit heb ik dus altijd met boekenwinkels.


    Boekenwinkels zijn voor mij ook de ware hemel en hel tegelijkertijd hahaha. Ik neem meestal mijn moeder mee, die dan zegt 'heb je niet al genoeg boeken?'
    Dus dat helpt :')


    soul made of stardust and chaos.

    Hawke schreef:
    Same. Deze maand voor 100 euro aan kleding gekocht. Broke for life. Wel blij though. :'D


    Het is altijd leuk als je nieuwe dingetjes in je kast hebt hangen c:


    soul made of stardust and chaos.

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Bij mij kost 'ie maar 19,99 ehh ;x
    De laatste tijd heb ik niet veel gekocht, want ik moet zuinig aan doen met mijn geld

    Oh my god waar? Zelfs die top zou me al 25 euro kosten >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    WlLD schreef:
    (...)

    Boekenwinkels zijn voor mij ook de ware hemel en hel tegelijkertijd hahaha. Ik neem meestal mijn moeder mee, die dan zegt 'heb je niet al genoeg boeken?'i
    Dus dat helpt :')


    Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt niet. Achja. Beter aan boeken dan aan eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zie, en daarom ga ik altijd met mijn moeder shoppen. Dan betaald zij dat. ;) Maar dan is ze wel kritisch zovan: heb je daar niet al genoeg van? etc.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Salaryman schreef:
    (...)
    Oh my god waar? Zelfs die top zou me al 25 euro kosten >.>


    De broek staat in afslag toch? Of ja, bij mij staat er alleszins 19,99. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    KUn je mij dat leren. Ik ben namelijk in twee weken tijd 3 keer gaan shoppen, Dordrecht, Eindhoven en Rotterdam. Eindhoven was het duurste daar heb ik wel aan 20 euro aan kleding uit gegevenXD
    Niks past mij. Ik vind de Primark echt super leuk, maar op de schoenen kan ik niet lopen en kleding past nooit =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omg ik zie 'm. Als ik ben aangenomen mag ik 'm van mezelf kopen >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    Patholoog schreef:
    Zie, en daarom ga ik altijd met mijn moeder shoppen. Dan betaald zij dat. ;) Maar dan is ze wel kritisch zovan: heb je daar niet al genoeg van? etc.


    Ik heb zelf een baantje in het weekend dus ik betaal sommige dingen liever zelf n.n mijn ouders betalen mijn studie al en mijn telefoonrekening etc c:
    Mijn moeder is ook wel kritisch haha! Maar soms ga ik liever eens alleen winkelen, zo snel tussendoor :')


    soul made of stardust and chaos.