Ik weet dat er al meerdere Coverstore's zijn maar ik vind het nou eenmaal echt heel leuk om te doen. Ik ben niet de beste maar ik leer ook nieuwe dingen tijdens het maken Dus bij deze. Wat moet je doen als je een cover wilt? Even dit lijstje invullen! Titel: Korte samenvatting: Eventuele plaatjes en/of faceclaims: Gif erin verwerkt: Horizontaal/verticaal: Sfeer: Overig: Ik doe dit, net zoals iedereen, in mijn vrije tijd dus je hebt een cover misschien niet in één dag binnen. Ik doe m'n best though (: Ook stel ik het best op prijs als je er één tegelijk aanvraagt. (: .Ik zal m'n username niet op je cover zetten, maar ik vind het wel leuk als je bij je story vermeld wie je cover gemaakt heeft. Niet verplicht though. Hou er ook rekening mee dat ik je plaatjes kan vervangen als ze niet lekker uitkomen of de resolutie te laag is. Ik zal wel altijd hetzelfde soort plaatje zoeken of dezelfde faceclaim gebruiken. Als je een gif aanvraagt, hou er dan rekening mee dat ik niet altijd alles erin kan verwerken. Het kan dus zijn dat er uiteindelijk geen gif in je cover zit.
|
[ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 7:32 ]
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"