• Zoals sommigen misschien wel weten ben ik vandaag jarig, en heb ik gisteren mijn verjaardag gevierd. Nu heb ik van mijn vriendinnen Sanne en Esra (Sans en Esra22Erbay) Black Stories gekregen, dus ik dacht: Waarom zal ik er niet eentje met jullie delen?

    Een vrouw loopt een ruimte in en groet een bekende. De dag daarna is ze blut. Wat is hier gebeurd?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 14:49 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Geweldig^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Atrox schreef:
    (...)
    Maar hoe weet je dan meteen dat het anders smaakt omdat het mensenvlees was? Het kon toch ook anders smaken door de bereidingswijze of weet ik veel wat XD


    Nou, als het echt heel anders smaakt dan merk je echt wel dat het iets anders :') Alleen al door textuur van het eten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt vet leuk dat dit weer op Q wordt gedaan, haha. Die Black Stories blijven geweldig


    Happy Birthday my Potter!

    Velaris schreef:
    (...)

    Nou, als het echt heel anders smaakt dan merk je echt wel dat het iets anders :') Alleen al door textuur van het eten.

    Maar dan had het nog steeds iets anders dan mensenvlees kunnen hebben :') Ach ja, ik stel me natuurlijk weer te veel vragen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Maar dan had het nog steeds iets anders dan mensenvlees kunnen hebben :') Ach ja, ik stel me natuurlijk weer te veel vragen.


    Ik leerde hem iets anders. Dat ze op een onbewoond eiland zat en dat er niets te eten was, dus at ze een lichaam van een vriend, die dood was. Eenmaal thuis, gaat ze uit eten en neemt meeuw. Dat smaakt hetzelfde als mens en dan dan zo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kende 'm als dat een vrouw gestrand was met een cruise en de mensen hebben (zonder dat zij erbij was of het doorhad) elkaar afgeslacht om van elkaar te kunnen eten, dat hebben ze haar dus gevoerd en gezegd dat het leguaan was. Nadat ze eindelijk terug kwam in de stad bestelde ze leguaan in het restaurant en merkte dat het absoluut niet hetzelfde smaakte en realiseerde ze zich dat ze mens had gegeten :')


    I live for the applause, you will die for it.

    ER IS WEER EEN NIEUWE BLACK STORY!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Was er een verkleedfeest?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heeft hij/zij de kledij zelf aangetrokken?
    Was het een vrouw?
    Was het moord?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 19:04 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is ze uit een vliegtuig (of helicopter of iets dergelijks) gesprongen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Was hij bezig met een activiteit voordat hij dood ging?


    I live for the applause, you will die for it.

    Was er een verkleedfeest?

    Nope

    Heeft hij/zij de kledij zelf aangetrokken?
    Was het een vrouw?
    Was het moord?

    Ja
    Nee
    Ja en nee. Het was moord door schuld. (Onbedoelde moord)

    Is ze hij uit een vliegtuig (of helicopter of iets dergelijks) gesprongen?

    Nee


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Was hij bezig met een activiteit voordat hij dood ging?

    Ja


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oké, deze ken ik volgens mij ook al huuhuhu


    I live for the applause, you will die for it.

    Was het jachtseizoen? :'D


    She's imperfect but she tries