• Zoals sommigen misschien wel weten ben ik vandaag jarig, en heb ik gisteren mijn verjaardag gevierd. Nu heb ik van mijn vriendinnen Sanne en Esra (Sans en Esra22Erbay) Black Stories gekregen, dus ik dacht: Waarom zal ik er niet eentje met jullie delen?

    Een vrouw loopt een ruimte in en groet een bekende. De dag daarna is ze blut. Wat is hier gebeurd?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 14:49 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Het is zo mooi hoe jullie alles omdraaien :'D
    Nope


    +10 voor originaliteit?


    Heaven is a place that we all have

    Heel vreemd maar: Heeft ze haar eigen vlees gegeten?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow wacht even... Dus ze at mensenvlees en kwam er pas later achter dat het mensenvlees was?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:03 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Werd ze in het verleden gedwongen om mensenvlees te eten?


    Gedwongen: Nee
    Vraag algemeen: Ja.

    Atrox schreef:
    Wow wacht even... Dus ze at mensenvlees en kwam er pas later achter dat het mensenvlees was?

    Ja

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:03 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ze heeft in het verleden dus ooit iets gegeten (wat eigenlijk mensenvlees bleek te zijn dus) en toen at ze in dat restaurant datgene waarvan ze dacht het ooit eerder gegeten te hebben, maar het smaakte anders en somehow kwam ze er achter dat dat mensenvlees was (wat ze dus eerder gehad had) ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Atrox schreef:
    Heel vreemd maar: Heeft ze haar eigen vlees gegeten?

    Nope


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Velaris schreef:
    Ze heeft in het verleden dus ooit iets gegeten (wat eigenlijk mensenvlees bleek te zijn dus) en toen at ze in dat restaurant datgene waarvan ze dacht het ooit eerder gegeten te hebben, maar het smaakte anders en somehow kwam ze er achter dat dat mensenvlees was (wat ze dus eerder gehad had) ?

    Ja!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En daarom sprong ze voor de vrachtwagen, omdat ze daar achter kwam?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    En daarom sprong ze voor de vrachtwagen, omdat ze daar achter kwam?


    Jup


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nevermind, te lang niet herladen

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:07 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Velaris schreef:
    Ze heeft in het verleden dus ooit iets gegeten (wat eigenlijk mensenvlees bleek te zijn dus) en toen at ze in dat restaurant datgene waarvan ze dacht het ooit eerder gegeten te hebben, maar het smaakte anders en somehow kwam ze er achter dat dat mensenvlees was (wat ze dus eerder gehad had) ?

    Maar hoe weet je dan meteen dat het anders smaakt omdat het mensenvlees was? Het kon toch ook anders smaken door de bereidingswijze of weet ik veel wat XD

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:07 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Velaris schreef:
    Ze heeft in het verleden dus ooit iets gegeten (wat eigenlijk mensenvlees bleek te zijn dus) en toen at ze in dat restaurant datgene waarvan ze dacht het ooit eerder gegeten te hebben, maar het smaakte anders en somehow kwam ze er achter dat dat mensenvlees was (wat ze dus eerder gehad had) ?


    De rest is eigenlijk onmogelijk te raden :'D
    (De blackstory is niet van mij, zo herinner ik me hem )
    Het meisje was een schipbreukeling, en was gestrand op een exotisch eiland. De inboorlingen gaven haar te eten, tot ze een kans had om weer naar huis te gaan. Drie jaar lang at ze leguaan, tot een schip haar ophaalde en redde. Later in een restaurant bestelt ze leguaan om te eten. Na de eerste hap beseft ze dat het heel anders smaakt, en ze dus op het eiland mensenvlees gegeten heeft. Dit maakte haar zo van streek dat ze zich voor een vrachtwagen gooide.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 17:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    De rest is eigenlijk onmogelijk te raden :'D
    (De blackstory is niet van mij, zo herinner ik me hem )
    Het meisje was een schipbreukeling, en was gestrand op een exotisch eiland. De inboorlingen gaven haar te eten, tot ze een kans had om weer naar huis te gaan. Drie jaar lang at ze leguaan, tot een schip haar ophaalde en redde. Later in een restaurant bestelt ze leguaan om te eten. Na de eerste hap beseft ze dat het heel anders smaakt, en ze dus op het eiland mensenvlees gegeten heeft. Dit maakte haar zo van streek dat ze zich voor een vrachtwagen gooide.



    oh die ken ik nog


    Heaven is a place that we all have

    Whoah. De rest had ik inderdaad nooit geraden, maar hij is wel leuk! (En luguber, vooral dat.) Ik zat overigens wel spot on met het mensenvlees haha, alleen dan in de verkeerde constructie. D:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Whoah. De rest had ik inderdaad nooit geraden, maar hij is wel leuk! (En luguber, vooral dat.) Ik zat overigens wel spot on met het mensenvlees haha, alleen dan in de verkeerde constructie. D:


    Hahha daarom mijn kleine toevoegingen een beetje :'D (En luguber, zeker)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.