• Geachte Quizletters,

    Quizlet is lang niet meer wat het ooit geweest is. Het forum is leger dan ooit. Vele van jullie zijn bang. Quizlet is aan het uitsterven.
    Maar wij zijn jullie redding. Wij zijn De Orde Van Quizlet. Geef ons jullie angsten en alles gaat veranderen. Wij brengen veranderingen.
    Wees niet bang! Wij komen in vrede!
    Zolang jullie je vieze mes niet aan het boterkuipje afsmeren gebeurt er jullie niks, voorlopig.



    We are watching you.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:13 ]


    We are watching you.

    Oh ja, zeg even tegen die ordebehouders dat ze zichzelf even moeten gaan bannen. Trolls worden zonder pardon geband, zowaar ik heb meegemaakt. Gelijke monniken, gelijke kappen imo.


    26 - 02 - '16

    Toda schreef:
    (...)

    Don't blame me dat ik aan jou dacht ik houd van complottheorieën.


    Ooh nee ik blame jou niet dat kwam verkeerd over denk ik. Maar ik bedoel Qnonymous was een ludieke actie die in het verkeerde keelgat is geschoten van Q, en het is jammer dat het gewoon bijna gekopieerd wordt. En dat er niet van geleerd is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Komaan jongens zie de grap even in aub. Ze bedoelen het gewoon om te lachen, hoor. We willen geen 2014 2.0. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Don't blame me dat ik aan jou dacht ik houd van complottheorieën.


    Complottheorieën <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet meer actief. Wauw. :W


    26 - 02 - '16

    Aaand they're GONE!

    Nou dat was van korte duur.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Aaand they're GONE!


    Nu is het maar de vraag wanneer ze weer opduiken met een af ander vaag bericht, als het toch van het vorige uit de hand gelopen incident gekopieerd wordt. :Y)


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Nu is het maar de vraag wanneer ze weer opduiken met een af ander vaag bericht, als het toch van het vorige uit de hand gelopen incident gekopieerd wordt. :Y)


    Hahah, echt hè. Ach ja. Een schreeuw om aandacht kan op vele manieren gedaan worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Hahah, echt hè. Ach ja. Een schreeuw om aandacht kan op vele manieren gedaan worden.


    Yap, of nog een account oid. :W
    Mweh. Ik zou hier een story over kunnen schrijven, lol.


    26 - 02 - '16

    R.I.P


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Yap, of nog een account oid. :W
    Mweh. Ik zou hier een story over kunnen schrijven, lol.


    Of een lijstje: Rare opstandelingen door de jaren heen op Q


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toda schreef:
    Komaan jongens zie de grap even in aub. Ze bedoelen het gewoon om te lachen, hoor. We willen geen 2014 2.0. :'D


    Damn was dat al 2014? :0 Wat gaat de tijd snel man.

    Ik ben het er trouwens wel over eens dat Q een beetje doder is dan eerst. Maar ik denk dat dat heel erg mee te maken heeft met een "generatie"-kloof , je kan het niet echt een generatie noemen. Maar je zal echt in heel veel gevallen zien dat zodra er grote groepen nieuwe mensen komen , oude groepen een beetje wegvallen of juist andersom. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Wat kun je daar aan doen?
    Nou vraag gewoon eens aan iemand die je hier tegenkomt hoe zijn/haar dag was of probeer op een andere manier in contact te komen. Zo breng je een goede sfeer en maak je ook nog eens goede contacten waar je jaren nog wat aan hebt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Of een lijstje: Rare opstandelingen door de jaren heen op Q


    Dat wordt mijn favoriete lijstje ever. omg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hallo met gerard wat is dit is deze site gehakt? als dat zo is dan moet ik de politie bellen ok. nou groetjes gerard

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat wordt mijn favoriete lijstje ever. omg

    Dan ga ik mijn eigen rare opstand creëren. Ik wil op dat lijstje.


    Tijd voor koffie.