Wiarda schreef:
Heb ik nou een date
Ik heb een date
Een Tinder date
Jip welk deel van ironisch op Tinder zitten hEB JE NIET BEGREPEN
Ironische date?
Dan ironisch daten, ironisch samenwonen, ironisch samen een hamster adopteren, ironisch trouwen en ironisch samen op een verandaschommelstoel zitten als jullie oud en grijs zijn.
Nigri schreef:
(...)
Las op twitter dat het ook in drenthe te horen was. Denk toch dat het een straaljager is geweest. Maar ik dacht dat die dingen een scherper geluid maakten als ze door de geluidsbarrière gingen. Al was er vanmorgen ook al zo'n knal gehoord om iets van half 12. Wat wel een straaljager bleek te zijn volgens 112groningen. Maar de twee knallen waren zo snel achter elkaar dat het niet één straaljager geweest kan zijn?
Aardbeving misschien? Maar dat zou toch niet in drenthe te horen zijn.. lijkt me.
Ik heb werkelijk geen idee. Een straaljager lijkt nog wel de meest logische verklaring, ja. Nou ja, in ieder geval hoefden ze niet meteen dat vers geteste alarmsysteem nog eens in te schakelen, dus het zal waarschijnlijk niet iets ergs geweest zijn. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan