• Ik heb al genoeg mensen gevonden via Quizlet, je hoeft de enquete dus niet meer in te vullen! Dank jullie wel!

    Hee,

    Ik zoek nog 2 mensen tussen de 13 en 16 die bereid zijn om even 5 minuutjes van hun tijd in dit onderzoek te steken: https://docs.google.com/forms/d/1abbG9NsrhTPJlrfdDpatZ5yRorZ81rsCXVTPr0N89oI/viewform. Het gaat over het vertalen van Engelse spreekwoorden naar het Nederlands. Verdere uitleg krijg je als je op de link drukt.

    Ik zou heel dankbaar zijn als je het wil invullen! :)

    (De reden dat ik dit onderzoek uitvoer is dat ik eerstejaars Engels-student ben)

    Ik weet trouwens niet zeker of dit toegestaan is op Quizlet, maar dat merk ik vanzelf ;)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 17:06 ]


    - Cromulent

    Dat is toegestaan en ik heb je topic direct verplaatst naar het juiste subforum. ^^

    Ik ben helaas iets te oud hiervoor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alleen maar 13 tot 16? Ik ben 19... zo jammer, ik hou van Engels :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Net veertien geworden, dus ik val perfect binnen de leeftijdsgrenzen (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben 18, dus te oud haha. Maar veel succes met je onderzoek!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga het zo invullen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou het willen invullen, maar ik ben al 17, helaas.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heel erg bedankt voor het invullen, mensen!! Ik ben er super blij mee (flower)(flower)(H)(H)


    - Cromulent

    Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden, weet iemand hoe dat moet? :)


    - Cromulent

    Je moet het topic melden(bovenaan het topic) dan sluit een mod hem voor je


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    > Slotje op aanvraag!


    What would Emma do?