• Het is niet echt een klacht, maar het viel me op dat de nieuwe stelling van de week er één uit 2009 was. Is dat de bedoeling? Want zo kunnen we niet reageren, haha. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, dat viel me ook al op. :')


    -

    Cyclone schreef:
    Haha, dat viel me ook al op. :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat klopt inderdaad. ^^ Door een tekort aan stellingen hebben we enkele oude 'gereset', alleen wisten we niet dat het oude topic opnieuw naar voren zou komen. x) Maar ik heb het geopend, dus er kan weer gereageerd worden: klik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Top! Dankjewel! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh hahaha! Ik dacht al, Leah, wat doe je nu weer? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Oh hahaha! Ik dacht al, Leah, wat doe je nu weer? :'D


    Het is nog niet zo ver gekomen dat ik op een topic zou reageren zeven jaar na datum. :'D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 13:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Het is nog niet zo ver gekomen dat ik op een topic zou reageren zeven jaar na datum. :'D


    Niet dat ik dat dacht (cat)

    En zeg eens, hoeveel dagen stonden er in het rood? Ik ben wel benieuwd hoe groot dat getal was! :'D

    "Er is al bijna x dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yeay een nieuwe stelling. ^^
    Wel oud maar okay. :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Niet dat ik dat dacht (cat)

    En zeg eens, hoeveel dagen stonden er in het rood? Ik ben wel benieuwd hoe groot dat getal was! :'D

    "Er is al bijna x dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!"


    Geen, want het was gesloten en Melissa had het net weer geopend. :Y) Maar ik zal het even voor je uitrekenen, un instant. Er was al 1983 dagen niet meer in gepost!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 13:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Geen, want het was gesloten en Melissa had het net weer geopend. :Y) Maar ik zal het even voor je uitrekenen, un instant. Er was al 1983 dagen niet meer in gepost!


    Holy guacamoleyy! Dat is veel :'D

    But back on-topic: Dit zouden we vaker moeten doen! :Y) Het is wel fijn gezien de mening heel anders kan zijn door het verschil in jaar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Holy guacamoleyy! Dat is veel :'D

    But back on-topic: Dit zouden we vaker moeten doen! :Y) Het is wel fijn gezien de mening heel anders kan zijn door het verschil in jaar.


    Dat vind ik ook. ^^
    Nu alles verduidelijkt is, kan hier een slotje op!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.