• Het zijn examens en ik ben weer ziek. Mijn keel brand zo erg en elke keer ik slik doet het pijn, ik ben zo vermoeid (heb gisteren letterlijk twee keer een dutje van anderhalf uur gedaan) en of course ook de klassieke verkoudheid symptomen.

    (Excuses voor spelfouten, mijn hoofd is een rommelhoop)

    En om dit topic relevant te maken : zijn jullie ook wel eens ziek op de meest ongepaste momenten?


    soul made of stardust and chaos.

    Ja. Ik. Nu. Ook in de examens. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aawh, dat is wel echt balen voor je! Zou willen zeggen dat je gewoon goed moet slapen maar dat gaat natuurlijk niet met je examens :c Heel veel thee met honing dan maar!
    Sterkte!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Histoire schreef:
    Ja. Ik. Nu. Ook in de examens. (:


    Veel sterkte voor jou!
    Misschien heeft het dan toch met de examens te maken :')


    soul made of stardust and chaos.

    Bloodborne schreef:
    Aawh, dat is wel echt balen voor je! Zou willen zeggen dat je gewoon goed moet slapen maar dat gaat natuurlijk niet met je examens :c Heel veel thee met honing dan maar!
    Sterkte!


    Ik probeer 's avonds wel op tijd in mijn bed te gaan, en dat lijkt wel een beetje te helpen haha!

    Dankje c:


    soul made of stardust and chaos.

    Neeee, dat sucks super hard! Beterschap!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja afgelopen zaterdag op de opendeurdag van mijn vriend zijn nichtje. Ik voelde me niet lekker en kon ook niets binnenhouden daar. Normaal zouden we nadien naar zee gaan, mijn vriend en ik. Maar we hebben besloten om toch maar niet te gaan omdat ik zo ziek was.

    Beterschap in ieder geval. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op de een of andere manier ben ik alleen ziek als ik iets leuks zou gaan doen. Ik had bijvoorbeeld koorts met carnaval, buikgriep op een leuke avond in de stad en opnieuw koorts met het teamuitje van de handbal. Ik ben overigens nauwelijks ziek, maar als ik ziek ben, is het toch wel als ik iets leuks gepland heb.

    Beterschap!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WlLD schreef:
    (...)

    Veel sterkte voor jou!
    Misschien heeft het dan toch met de examens te maken :')


    Waarschijnlijk wel, bij mij toch. (:
    Weken aan een stuk moeten studeren is nogal intensief en met de stress er nog eens bij. Ik heb geen zo'n sterke weerstand en het slaat er snel op. Jij ook veel beterschap!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn amandelen waren omstoten tijdens mijn finale herkansingen die gingen bepalen of ik over zou gaan.

    Beterschap!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nortia schreef:
    Ja afgelopen zaterdag op de opendeurdag van mijn vriend zijn nichtje. Ik voelde me niet lekker en kon ook niets binnenhouden daar. Normaal zouden we nadien naar zee gaan, mijn vriend en ik. Maar we hebben besloten om toch maar niet te gaan omdat ik zo ziek was.

    Beterschap in ieder geval. (:


    Als je niet thuis bent is het dubbel zo vervelend :/ Jammer van je uitje naar de zee

    Bedankt!


    soul made of stardust and chaos.

    Ziegler schreef:
    Op de een of andere manier ben ik alleen ziek als ik iets leuks zou gaan doen. Ik had bijvoorbeeld koorts met carnaval, buikgriep op een leuke avond in de stad en opnieuw koorts met het teamuitje van de handbal. Ik ben overigens nauwelijks ziek, maar als ik ziek ben, is het toch wel als ik iets leuks gepland heb.

    Beterschap!


    Arch nee, dat is zo hatelijk :/ Dan kijk je ergens zo naar uit, en dan ben je ziek :/

    Dankje!


    soul made of stardust and chaos.

    Oh, bah. Heel veel beterschap!

    Ik herken dat wel heel erg, want ik ben altijd ziek op de meest onhandige momenten. Ik heb onder andere ooit een schoolreisje naar London en de bruiloft van een neef gemist daardoor. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, bah. Heel veel beterschap!

    Ik herken dat wel heel erg, want ik ben altijd ziek op de meest onhandige momenten. Ik heb onder andere ooit een schoolreisje naar London en de bruiloft van een neef gemist daardoor. :x


    Dankje (:

    Ah nee, dat is echt vreselijk dat je door ziek zijn leuke dingen moet missen :/


    soul made of stardust and chaos.

    N'ahw :c beterschap!

    Het ergste moment dat ik ziek was, was toen ik een hele belangrijke voetbalwedstrijd had en helemaal uitgeput en ziek in bed lag. Dat is gelukkig al een half jaar geleden. ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik ben bijna altijd ziek tijdens de examens, ik ken het gevoel...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.