• Allright, ik wil jullie zeggen dat ik vaak plat lig in de les. 2vb; Mijn leerkracht van Nederlands is eens van de stoel gevallen. En mijn leerkracht van MAVO heeft een spapier gegeten. Like; een meisje van mijn klas vroeg of een artikel goed was en mijn leerkracht scheurde er een stukje van en ging dat gaan eten. En iedereen lag plat inclusief ik.

    Wou ik even zeggen. :Y)

    xD hoezo droog.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Omg..0_0

    Jpu leraren zyn egt ABNORMAAL x3


    A. ikmisje.

    Omg..0_0

    Jpu leraren zyn egt ABNORMAAL x3

    I now but het is soms wel nog leuk, het gaat er niet altijd keiserieus aan toe. Ik moet toegeven dat we nog erg veel mogen praten in de les.

    xD


    I need you like a heart needs a beat

    whaha domme luitjes xP


    We can only learn to love by loving.

    Hahahha XD


    Life is hard and then we die

    (lol)
    wil dah zien!omgg,, :D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (lol)
    wil dah zien!omgg,, :D

    Like; we zaten zo dan heel in de klas nadat de leerkracht van de stoel was gevallen te zeggen dat we da beter hadden gefilmt

    Haha:D
    Mijn leerkracht duits loopt de hele tijd tegen het bord en tegen de banken (':
    Best zielig maarbon.


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Haha:D
    Mijn leerkracht duits loopt de hele tijd tegen het bord en tegen de banken (':
    Best zielig maarbon.

    *plat*

    Een kerel in mijn klas eet papier, maar een leerkracht niet. :')
    En dan heb je nog een kerel die mijn wiskundeleraar als poep aanspreekt. x'd
    Maarbon, volgens mij kan ik me niet herinneren dat een leerkracht zoiets doet. (:
    Gezellig en grappig lijkt me. XDD

    Mijn fransdocent ging eens in een Frans schooluniform rondlopen ofzo. o-o Zo'n kort rokje enzo. Speciaal alleen in onze les. :'] Hij had een weddenschap verloren met een klasgenoot van mij, ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omg, ik zie myn leerkracht nog niet papier eten hoor. (': Mwaha, wel zalig! & ik heb ook zo'n leerkracht die steeds van het trapje valt in onze klas. Echt, die heeft dat al kej vaak gehad (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    mijn leraar godsdienst noemt Michaël 'Natuurramp' :Y)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    droogxD
    waren de mijne maar zo.. droog?


    I am an idiot, I move.