• Ja ja, vandaag is Liesje AKA Frisk 20 geworden. Een nieuwe mijlpaal en dat moet gevierd worden! *O*
    Daarom heb ik eten meegebracht

Een beetje bloemen ter decoratie

En ook de gasten zijn aanwezig!

Maak er een fijne dag van Boo!
    Whoa al weer bijna een jaar geleden is het dat ik het eerst met je sprak. De tijd vliegt! Maar 20 jaar al. Ik hoop dat we nog vele jaren samen mogen spenderen en ik hoop echt dat je ondanks de examen toch een geweldige dag gaat hebben!
    Ik hou van je <3

Ps. Al benieuwd naar je prezzy? :3

[ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 0:25 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Gelukkige verjaardag! ^^

Ik wil een tuin vol egels

Fijne verjaardag! ^^

What would Emma do?

WHIIII LIESJEEEEEE *O**O*

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Gefeliciteerd!

i wanna die with you once or twice.

Gelukkige verjaardag!

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Gelukkige verjaardag! (krul)

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Gefeliciteerd!!

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Happy Birthdayyy!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Gefeliciteerd!!! Maak er een leuke dag van! (:

One Who Travels A Higher Path.

Aww, dankje :3

Mijn brein breint zoals het breint.

Gefeliciteerd! *O*

Happy Birthday my Potter!

YAsss, happy birthday!

I live for the applause, you will die for it.

LIEFSTE LIEFSTE AAAAAAAAAAALLERLIEFSTE ANNELIES LIESJE VAN DE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE WERELD!

I just wanted to let you know that you are awesome and that I can't imagine life without you. Ieuw, Marthe, wat ben je toch weer melig - weet ik wel.

You are the Asriel to my Chara, the Ava to my Helias, the Thorne to my Freya, the Cas the Aster to my Sage, the Sans to my Papyrus (bc let's face it, I'm Papyrus in this relationship), the Toriel to my Frisk, the Undyne to my Alphys, the everything to my all.

Het is altijd fantastisch leuk om met jou te fangirlen over ships en altijd stiekem onze personages te shippen zonder dat we zelf weten van elkaar dat we ze eigenlijk al shipten op hetzelfde moment (deze zin slaat nergens op, maar je weet wat ik bedoel.) After all, you're still the Lilly to my Ara. And the Juve to my Kat and I could go on forever. Sinds ik jou heb ontmoet, is het altijd makkelijker om inspiratie voor mijn schrijfsels te vinden bc ur amaaaaazing writing skillz fill me with... DETERMINATION. Pls don't think I'm creepy. No but seriously, I feel like I'm able to build more solid stories when I discuss them with you.

I ALREADY GAVE YOU A BIRTHDAY CARD, BUT LEMME GIVE YOU SOME CAKE NOW TOO. Which I won't eat bc we both know I'll have to puke.

Which is totally your fault. Just sayin'.

HERE'S YOUR ACTUAL CAKE, NOW YOU CAN CUT UP ASRIEL. <3

Or hug him.

I WISH YOU A VERY HAPPY MERRY BIRTHDAY! <3 XOXOXOXOXOOXOXOXOOXOXOXOXOXOXOXOXO

Just pretend Asriel's happy cuz it's your birthday.

help

Proficiat! ^^

I wanna be a wizard!

Nogmaals een gelukkige verjaardag!

16 - 09 - '17