• Hey hey,

    Ik vroeg me af of iemand van jullie mij soms kon helpen met het maken van een nieuw profiel. De lay-out die ik nu heb, ben ik een beetje beu aan het worden maar ik heb echt geen inspiratie voor een nieuwe lay-out en ik ben echt bar slecht met al die codes. #NoShame
    Ik weet wel wat ik er ongeveer in wil hebben maar ik geraak er echt niet uit waar ik alles wil hebben en welke plaatjes er bij passen. Onder de spoiler staan de dingen die ik er toch zeker op wil hebben, verder laat ik jullie je eigen zin doen. Wees creatief! (:

    •1•
    We are a fucked up generation when sick and skinny is good and as long as you've got good grades, it doesn't matter if you're happy. Sadness is weakness. If you're not pretty, then you don't matter.


    •2•
    About me:
    Name: Kim
    Date Of Birth: 21 January 1995
    Nationality: Belgian
    Loves: Her boyfriend, animals, sunny days, Quizlet, Facebook, music, movies, English, America, England, laughing,...
    Hates: French, spiders, haters, rain, school, waking up early,...
    Music: Freddie Mercury/Queen, Michael Jackson, Eminem, Meat Loaf, Scorpions, Adele, Beyonce, The Police, Ed Sheeran, Guns N' Roses,...
    Series: Game of Thrones, Supernatural, True Blood, Pretty little liars, The vampire diaries, Cold case, NCIS, Sleepy Hollow, Penny Dreadful,...


    •3•




    •4•




    •5•
    •~•Tyrion•~•Naerys•~•Lucrezia•~•Cassia•~•Lagertha•~•


    •6•
    Mod sinds 27 mei 2013


    Het mag wel wat aan de duistere kant zijn, dus liefst geen bloemetjes en dergelijke. En er mag best gebruik worden gemaakt van mijn fandoms en dingen die je terug kan vinden in het lijstje van about me. Je zou mij er echt een heel groot plezier in doen want ik ben echt vreselijk in het maken van die dingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh, hier kan ik wel wat mee. Maar niet alles hoeft erin dus?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Oh, hier kan ik wel wat mee. Maar niet alles hoeft erin dus?

    De teksten van onder de spoiler wil ik er wel mee in hebben. De afbeeldingen zijn niet noodzakelijk maar zouden wel leuk zijn. (:
    Al zou ik echt al heel blij zijn als iemand me wilde helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal eens een lay-out voor je knutselen ^^


    obsessive rage

    Ah, leuk! Nog een Game of Thrones fan (en een luisteraar van QUEEN, Michael Jackson en Guns N' Roses)

    Lay-outs kan ik beslist niet maken, maar ik wel dit topic in de gaten houden om te kijken wat dit gaat worden! (:

    Ik kan wel wat voor je proberen. (:


    -

    Hoe meer zielen die proberen, hoe meer vreugd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal je even co maken omdat er teveel afbeeldingen in staan voor het forum ^^


    obsessive rage

    Ik ben super slecht in profielen maar wel benieuwd naar de resultaten dus MT :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    W E ——

    are a fucked up generation
    when sick and skinny is good
    and as long as you've got good grades,
    it doesn't matter if you're happy.
    Sadness is weakness.
    If you're not pretty, then you don't matter.


    • • •

    ——Mod sinds 27 mei 2013


    • • •

    A B O U T      M E ——

    Name: Kim
    Date Of Birth: 21 January 1995
    Nationality: Belgian
    Loves: Her boyfriend, animals, sunny days, Quizlet, Facebook, music, movies, English, America, England, laughing, ...
    Hates: French, spiders, haters, rain, school, waking up early, ...
    Music: Freddie Mercury/Queen, Michael Jackson, Eminem, Meat Loaf, Scorpions, Adele, Beyonce, The Police, Ed Sheeran, Guns N' Roses, ...
    Series: Game of Thrones, Supernatural, True Blood, Pretty little liars, The vampire diaries, Cold case, NCIS, Sleepy Hollow, Penny Dreadful, ...


    •~• Tyrion •~• Naerys •~• Lucrezia
    •~• Cassia •~• Lagertha •~•






    Ik wilde het laatste stuk eigenlijk links zetten, maar dat is teveel gedoe nu. Het hoeft natuurlijk niet met deze plaatjes te zijn, ik heb ook nog deze uitgezocht: O1, O2, O3
    Maar bij sommigen moet je alles wel een beetje opschuiven.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 14:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga straks alles een beetje beter bekijken want ik ben nu echt te gehaast om alles deftig te kunnen bekijken. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.