• Hoi!

    ik heb laatst een heel toffe droom gehad, die me zo boeide dat ik er een verhaal over schrijven ga! En daar heb ik een mooie cover bij nodig natuurlijk!

    Helaas heb ik geen credits, dus ik kan je alleen belonen met een mention van jouw naam bij mijn story! Wat ik precies zoek:

    Een cover met én zonder titel (mocht ik van titel veranderen maar de cover nog altijd gebruiken).
    - Titel: Mij
    - Genre: Drama, OP, beetje Fantasy
    - Samenvatting verhaal: Echt een mooie samenvatting heb ik nog niet... maar het gaat over een meisje die in hartje New York iemand tegenkomt die sprekend op haar lijkt. En toch hebben ze elkaar nooit gezien, en lijken hun levens absoluut niet op elkaar. Maar daar zit natuurlijk meer achter! ;)
    - Sfeer: de cover wil ik graag licht hebben, maar ook 'koel'. kleuren als wit, grijs en bijvoorbeeld blauw/groen vind ik mooi! (maar geen warmere kleur blauw of groen) (ik weet het veeleisend)
    - De cover graag verticaal!
    - qua lettertype...laat je gaan! wat het mooiste bij jouw gemaakte cover past en volgens jouw ook bij het verhaal vind ik prima!
    - De titelloze cover graag zonder username. De cover mét titel ook mét username!

    ik heb een pinterest bord gemaakt ter inspiratie. je mag ze gebruiken, het hoeft niet. De gezichten van de mensen die er eventueel opstaan het liefst onherkenbaar maken als dat mogelijk is! dingen als een soort overlay gebruiken over een persoon heen vind ik ook erg gaaf vaak!
    Het hoeft niet zwart/wit, een beetje kleur vind ik dan wel weer mooi
    Genoeg gezeurd! hieronder de link naar het Pinterest bord met de foto's!
    Pinterest-bord MIJ

    Ik hoop dat je er iets mee kunt, bij vragen laat maar weten, laat die mooie covers maar komen! ^^


    The Definition of Insanity

    Ga wat proberen (:


    obsessive rage

    Poging gedaan (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hehe, ik ben ook bezig met het uitwerken van een verhaal door een droom. ;'D
    Ik vind het wel interessant klinken, kun je het laten weten als hij online staat? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal iets proberen! Het klinkt trouwens ook wel als een verhaal wat ik wil lezen. ^^


    She was always looking for more..

    Ik heb dit?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bloodborne schreef:
    Poging gedaan (:



    Wauw! Hij is erg gaaf! Dankjewel!


    The Definition of Insanity

    Standal schreef:
    Ik heb dit?



    Ook heel erg mooi! Ik wacht de anderen nog af en dan zal ik eens moeten gaan kiezen.


    The Definition of Insanity



    Zonder titel komt zo ook

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 12:03 ]


    obsessive rage

    Hier is mijn poging:
    Met tekst --


    Zonder tekst --


    Ik hoop dat je het iets vindt. :')


    She was always looking for more..

    Mijn poging:



    Ik heb hem uiteraard ook zonder tekst, maar exporteren/uploaden is volgens mijn computer heel lastig, dus daar ga ik me als hij het toch niet wordt niet aan wagen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb best een vet idee die ik vanmiddag wel kan uitwerken, heb je er iets op tegen als sommige dingen (digitaal) met de hand wordt getekend?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Saltzman schreef:
    Ik heb best een vet idee die ik vanmiddag wel kan uitwerken, heb je er iets op tegen als sommige dingen (digitaal) met de hand wordt getekend?


    Geen probleem! leef je uit!


    The Definition of Insanity

    Bloodborne schreef:
    Poging gedaan (:


    Die's echt gaaf! :3


    "I shut my eyes in order to see.'




    Hier zijn ze als je nog kleine aanpassingen wil hebben, ik heb de PSD nog dus ik kan hem nog altijd compleet naar wens aanpassen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.