• Hallo daar aardlingen van Quizlet,



    Ik heb zonet de hele impulsieve beslissing genomen om aanstaande woensdag mijn theorie examen af te leggen van de auto. Mijn doelstelling is om ten laatste halverwege juli mijn vast rijbewijs te hebben. Geen idee of dit haalbaar is, maar ik wil het wel proberen aan de hand van autolessen van de rijschool zelf. Ik heb deze impulsieve beslissing genomen omdat ik weet dat het er anders nooit van komt. Geen idee of het een strak plan is maar ik zie het wel als een hele uitdaging om het op zo'n korte tijd allemaal te doen. Ik kijk er echt naar uit.
    Al blijf ik het uiteraard een beetje stom vinden dat ik de auto van mijn ouders niet mag gebruiken als ik een vast rijbewijs heb. Het is gewoon noodzakelijk om een job te vinden en ik geloof dat dit echt zal helpen om die zoektocht te vergemakkelijken.

    Om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden, vroeg ik me af of jullie al vaker impulsieve beslissingen hebben genomen die toch een grote impact waren op jullie leventje en of dat deze beslissingen ook de juiste waren. Want ik kan me best voorstellen dat niet elke impulsieve beslissing, waarvan je dacht dat het een goed idee was, ook effectief goed is uitgedraaid.
    Tell me all about it. (alien)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zou fijn zijn als je slaagt! Tip: nooit antwoorden aanpassen. Daar zakken heel veel mensen op.

    Mijn laatste impulsieve beslissing was inschrijven voor een nieuwe opleiding. Die start in augustus, dus geen idee of het goed uitpakt D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Zou fijn zijn als je slaagt! Tip: nooit antwoorden aanpassen. Daar zakken heel veel mensen op.

    Mijn laatste impulsieve beslissing was inschrijven voor een nieuwe opleiding. Die start in augustus, dus geen idee of het goed uitpakt D:

    We maken een deal...Ik duim voor jou op een goede afloop en jij duimt voor mij op een goede afloop. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, mijn studiekeuze was vrij impulsief moet ik toegeven. Maar heel erg veel succes met je theorie-examen! Ik heb ik vertrouwen in dat je het kunt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nortia schreef:
    (...)
    We maken een deal...Ik duim voor jou op een goede afloop en jij duimt voor mij op een goede afloop. :'D


    Ik zeg deal (Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn schildpad heb ik eigenlijk in een impulsieve bui gekocht. Ik was goed voorbereid, maar ik was eigenlijk niet van plan er al een mee te nemen. Toen ik daar aankwam kon ik ze niet laten zitten. :'D

    Maar echt heel veel succes op je examen! En niet teleur gesteld zijn mocht het een beetje tegen zitten. Afhankelijk van de test die je krijgt, kan het een enorm verschil zijn. De eerste keer had ik iets van een 31/50 en de tweede keer (zonder extra te leren) had ik 45/50... :')


    What would Emma do?

    Ben je Nederlands?


    i put the fun in funeral

    Ik heb laatst zomaar een kaartje gekocht voor een concert, omdat ik er graag naartoe wilde. En omdat ik zo 1-2-3 niemand kon bedenken die mee zou willen, heb ik besloten om alleen te gaan. Ben heel benieuwd wat dat gaat worden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Bonafide schreef:
    Ben je Nederlands?

    Ik ben een Belgje. Waarom? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.