Hallo daar aardlingen van Quizlet,
Ik heb zonet de hele impulsieve beslissing genomen om aanstaande woensdag mijn theorie examen af te leggen van de auto. Mijn doelstelling is om ten laatste halverwege juli mijn vast rijbewijs te hebben. Geen idee of dit haalbaar is, maar ik wil het wel proberen aan de hand van autolessen van de rijschool zelf. Ik heb deze impulsieve beslissing genomen omdat ik weet dat het er anders nooit van komt. Geen idee of het een strak plan is maar ik zie het wel als een hele uitdaging om het op zo'n korte tijd allemaal te doen. Ik kijk er echt naar uit.
Al blijf ik het uiteraard een beetje stom vinden dat ik de auto van mijn ouders niet mag gebruiken als ik een vast rijbewijs heb. Het is gewoon noodzakelijk om een job te vinden en ik geloof dat dit echt zal helpen om die zoektocht te vergemakkelijken.
Om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden, vroeg ik me af of jullie al vaker impulsieve beslissingen hebben genomen die toch een grote impact waren op jullie leventje en of dat deze beslissingen ook de juiste waren. Want ik kan me best voorstellen dat niet elke impulsieve beslissing, waarvan je dacht dat het een goed idee was, ook effectief goed is uitgedraaid.
Tell me all about it. (alien)
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.