• Net zoals ik een Tumblr had aangemaakt voor Sheila destijds, heeft nu ook Toby zijn eigen Tumblr! Kliksel!

    Waarom? Gewoon, omdat het kan. :Y) Ik ben wel blij dat ik de Tumblr van Sheila niet had verwijderd though, heb er net nog wat leuke foto's op gevonden.

    Aaaaaaaayways, op deze Tumblr zal Toby al zijn avonturen met de rest van de wereld gaan delen. Dus vergeet hem niet te volgen! Het eerste bericht is zojuist al geplaatst en het zullen er alleen maar meer worden! Vragen kun je ook altijd stellen aan Toby, hij beantwoordt ze graag. (krul)

    Hebben jullie ook social media accounts voor je huisdieren? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Iedere keer vind ik social media voor huisdieren onzin. En iedere keer vind ik de foto's schattig en volg ik gewoon. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb helaas geen Tumblr, maar ik ga zeker regelmatig kijken!8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aww, die hond is zo cute. (bloos)

    Wij hebben geen social media voor onze huisdieren. Zou ik sowieso ook niet maken, zeker niet voor onze kippen of vissen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Aww, die hond is zo cute. (bloos)

    Wij hebben geen social media voor onze huisdieren. Zou ik sowieso ook niet maken, zeker niet voor onze kippen of vissen.


    Maar... please?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar... please?

    Ik vrees dat hun leven niet zo heel interessant is om een account voor aan te maken. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Yay, Toby. Ik volg hem. (bloos)

    Ik heb geen social media voor mijn huisdieren, al heb ik het wel eens overwogen. Gewoon een Tumblr vol foto's van mijn cavia uit verschillende hoeken terwijl hij niets doet. Kunst. :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 14:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Patholoog schreef:
    Iedere keer vind ik social media voor huisdieren onzin. En iedere keer vind ik de foto's schattig en volg ik gewoon. (cat)


    Ja, dit :W
    Ondanks dat ik voor Pim ook sociale media heb


    26 - 02 - '16

    Thanks voor de volgers! Toby heeft weer foto's gepost! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •