Hoi,
Ik loop hier al een tijdje mee, maar twee verschillende huisartsen hebben nu gezegd dat ik er min of meer mee moet leren dealen en ik kan daar niet echt mee omgaan. :')
Het is zeg maar zo dat ik heel erg snel pijn heb, overal waar ik mijn huid indruk. Of dat nu op mijn schenen, bovenarmen of romp doe. Ik heb dat nu een jaar of zeven en het wordt steeds erger. Ik kan bijvoorbeeld niet meer tegen een deurpost leunen, een beetje stoeien met iemand doet pijn en laatst tikte een kind me aan met tikkertje en toen ging ik ook door de grond van de pijn.
Ik heb dus eigenlijk overgevoelige zenuwen en de twee huisartsen waar ik naar ben geweest wisten daar geen oplossing voor. De neuroloog die zij raadpleegden stelde voor om bloed te laten prikken om te kijken of er iets mis was met mijn bloedsuiker, schildklier of vitamines, maar dat was allemaal in orde. De enige uitslag waar ik nu nog op wacht is die van de ziekte van Lyme, maar ik acht die kans wel heel erg klein.
Dus nou ja. Ik ben een beetje ten einde raad en eigenlijk vroeg ik me af of er toevallig mensen zijn die deze klachten herkennen. Het belemmert me steeds meer, zo maak ik me nu al druk over de Efteling meeting volgende maand, want achtbaankarretjes zijn niet heel chill, maar ik wil ook weer niet dat het zo erg mijn leven gaat beheersen dat ik helemaal geen leuke dingen meer kan doen (dingen als survivallen en paintball doe ik ook al niet meer), dus ik wil het in elk geval proberen.
Dus ja. I dunno. Ik verwacht niet dat hier mensen met hetzelfde probleem zitten, maar het frustreert me dat er niets is gevonden bij het bloedonderzoek en ik moet het even van me afschrijven. :'D
Every villain is a hero in his own mind.