• Hoi allemaal,

    Sinds drie weken werk is als invalkracht op een kleinschallige kinderopvang. Ik ga hier namelijk mijn stage doen in september maar omdat ik een overbrugging van 4 maanden had mocht ik hier werken. Ik heb het ongelofelijk naar mijn zin. Geweldige en lieve collega's, de kinderen en ouders zijn superleuk en tot mijn verbazing is de bso helemaal mijn ding geworden.

    Nu verbaasde mij het best ewl dat ik vandaag in een app toegevoegd bent. Ik heb een collega die in september gaat trouwen, super leuk dus. Nu gaan ze een vrijgezellenfeest organiseren onder de collega's en ik mag ook komen! Ik vind het echt super leuk omdat dit mij nog meer het gevoel geeft dat ik er echt bij hoor. DUs ik ben helemaal verbaasd en blij. Wat heeft jullie wel eens positief verbaasd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super leuk! Moet een goed gevoel voor je zijn (:

    Toen ik stage liep als animatiemedewerker hadden we een enorm team van stagaires. In het zwembad liepen vaste medewerkers, waarvan er eentje jarig was en een feest gaf. Ik was de enige stagaire die uitgenodigd was. Ze was zelfs zo lief geweest om speciaal voor mij wijn te halen en had met haar broer (die daar ook werkt) een cadeautje voor me gekocht om me te bedanken voor m'n gezelschap en inzet. Onwijs gaaf!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Super leuk! Moet een goed gevoel voor je zijn (:

    Toen ik stage liep als animatiemedewerker hadden we een enorm team van stagaires. In het zwembad liepen vaste medewerkers, waarvan er eentje jarig was en een feest gaf. Ik was de enige stagaire die uitgenodigd was. Ze was zelfs zo lief geweest om speciaal voor mij wijn te halen en had met haar broer (die daar ook werkt) een cadeautje voor me gekocht om me te bedanken voor m'n gezelschap en inzet. Onwijs gaaf!
    dat is echt super tof. Tot nu toe krijg ik constant complimenten. Mn bso stage ervaring was echt negatief maar daar ben ik nu vanaf. Kindje die haar vader riep. Pap de nieuwe juf is zo.lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oww, wat fijn voor je! Hopelijk blijf je zulke goeie ervaringen hebben ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik kan zo gauw niets bedenken maar wat super leuk voor je! Is inderdaad altijd fijn om te weten dat je er helemaal bijhoort. Klinkt als een leuke stage!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat leuk!

    Ik heb ongeveer hetzelfde, ik ben uitgenodigd op het trouwfeest van iemand die ik ken, en ik mag in het koor tijdens de dienst zingen ^^
    En dan dat ik vandaag goed nieuws kreeg na een auditie ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theodosia schreef:
    Wat leuk!

    Ik heb ongeveer hetzelfde, ik ben uitgenodigd op het trouwfeest van iemand die ik ken, en ik mag in het koor tijdens de dienst zingen ^^
    En dan dat ik vandaag goed nieuws kreeg na een auditie ^^

    Auditie voor wat? En betekent goed nieuws dat je gekozen bent? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tof nieuws. ^^

    Ik heb je topic trouwens even verplaatst. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk! Alvast veel plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super leuk!

    Ik was al verbaasd dat ik werd uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest . Ik werd vorige week aangenaam verrast toen wij (als jeugdforum) ontzettend positief werden ontvangen bij een netwerkdag , we zijn zelfs door een paar grote bedrijven uitgenodigd om te komen kijken en iemand noemde mij een wijs mens.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat leuk! Veel plezier


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Aah wat fijn! Ik heb een vergelijkbare situatie, een meisje uit mijn tennisteam heeft me plotseling uitgenodigd om mee te gaan naar Sziget. Helaas kan ik niet ivm geld, maar ze baalt dus oprecht dat ik niet mee kan en dat voelt echt heel fijn :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain