• Mijn liefde voor deze twee personages en dan vooral de mogelijkheid dat ze samen zouden kunnen zijn, is opeens weer nieuw leven ingeblazen. Nu heb ik mij afgevraagd of er meer mensen zijn die deze ship ook leuk vinden.

    Dus wat vind jij van Neville en Luna samen? En wat is hun shipname eigenlijk?

    Wat is de shipname van Neville en Luna


    Physics is awesome

    Ik vind Luville wel leuk eigenlijk haha. Net wat meer van Luna er bij ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuna klinkt zo lief.;3


    You were born original, don't die as a copy.

    @RichardSHarmon

    Daar zat ik dus ook aan te denken, maar die kon ik niet vinden op internet als shipname. Ik vind hem wel mooi en inderdaad net wat meer van Luna er in.


    Physics is awesome

    @SPECS

    Inderdaad, het klinkt zo lief. Voor mijn gevoel past het ook wel bij ze. Zoals ik ze voor mij zie, zijn zij echt het soort koppel die heel lang bij elkaar blijft en iedereen stiekem jaloers op is.


    Physics is awesome

    Op wikipedia staan ze allebei, maar ik vind geen van beide beter dan de andere. De schipnaam is wel goed overigens: S.S. The Government Stole My Toad. lol.

    Oh my god. Kijk gewoon eens naar een aantal van die nautical names. lmao. :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 19:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Op wikipedia staan ze allebei, maar ik vind geen van beide beter dan de andere. De schipnaam is wel goed overigens: S.S. The Government Stole My Toad. lol.


    Bedoel je niet de wikia van HP? En dat laatste snap ik niet, het lijkt een goeie inside joke, maar ik begrijp hem dus niet.


    Physics is awesome

    Persoonlijk vind ik Luville een leukere shipname, maar dat is vooral omdat Neville ouder is als Luna, en nuna een koreaanse term of affection is van een jongere jongen naar een ouder meisje dus heh. Luville klinkt imo ook meer als hun persoonlijkheden lol.


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    Persoonlijk vind ik Luville een leukere shipname, maar dat is vooral omdat Neville ouder is als Luna, en nuna een koreaanse term of affection is van een jongere jongen naar een ouder meisje dus heh. Luville klinkt imo ook meer als hun persoonlijkheden lol.


    Dat wist ik niet, dat het een Koreaanse term is. Interessant om te weten. Ik moest het opzoeken, want ik dacht dat ze in hetzelfde jaar zaten op Hogwarts. Maar je hebt gelijk, Luna is een jaar jonger dan Neville.

    Luville vind ik ook mooi klinken, maar persoonlijk vind ik Nuna beter bij hen passen ondanks dat ik nu weet van de Koreaanse term.


    Physics is awesome