• Ik had gisteren een LP op bol.com besteld. Superexcited, want ik wilde m natuurlijk zsm hebben (voor elf besteld, volgende dag in huis, is de belofte). En hij kwam maar niet binnen, en ik had zoiets van: 'Grmbl, stomme belofte.'
    Krijg ik zojuist een berichtje van de nieuwe bewoner van mijn appartementje in Amsterdam: 'Zeg, heb jij onlangs een pakketje besteld.'
    NOOOOOOOO. Moet ik nog langer wachten... D:

    Iemand ook zo'n jammerlijke situatie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Huh? Kan je dan niet je adres opgeven ofzo? Dat hij in je oude apartement terecht gekomen is?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahh nee!! Jammer Sofie.

    Dat is balen. Ik kijk ook altijd enorm uit naar leuke bestellingen. Bij ons gebeurt het ook vaak dat we dan nèt niet thuis zijn en dan moet ik nog een extra dag wachten. Firstworldproblems eigenlijk haha.

    Ahh nee, wat balen. :<
    Wat voor LP was het?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Douwe Bob. En nu doet die nieuwe eigenaar ook nog verschrikkelijk moeilijk. Hij wilde het eerst niet retourneren. Vervolgens hadden we een afspraak gemaakt, maar nu is het weer niet goed.
    Hier word ik echt gewoon depressief van... Ik heb maar even m'n vrienden in A'dam om hulp gevraagd....


    Deep inside, I've never felt alive

    Gawd, wat een asshole D:


    26 - 02 - '16

    Wat rot. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury