Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Hahahha ik moest echt zeven keer 'do you want one, Peter?' zeggen van een paar Brazilianen op het feest omdat het Brits klonk. En dan zeggen ze ook zo van ' als ik niet wist dat je Nederlands was, had ik je Brits ingeschat.' Dat is wel extreem overdrijven:')
Wanneer mensen doen alsof ze verbaasd zijn, terwijl ze gewoon zo trots op zichzelf zijn dat de hele wereld het moet weten. Doe dan niet zo gek en zeg gewoon dat je geweldig bent. :')
[ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 1:46 ]
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."
Nog steeds lowkey bitter dat de snackbar op de hoek de jägerschnitzel uit hun assortiment heeft gegooid en vervangen door een stuk of zes andere soorten schnitzels die geen jägerschnitzel zijn. Geef me gewoon mijn champignons, mensen. (no_chears)
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Tyene schreef:
Wanneer mensen doen alsof ze verbaasd zijn, terwijl ze gewoon zo trots op zichzelf zijn dat de hele wereld het moet weten. Doe dan niet zo gek en zeg gewoon dat je geweldig bent. :')