Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Chizuru schreef:
(...)
Via de steam site ook niet?
Wtf, gaat lekker dan. Anders maar ouderwets een mail sturen met het probleem. Misschien wil dat?
Ik lees net dit: Note: Purchases through iDEAL can take up to 2 hours to complete. If your bank account has been charged and you do not have access to the game in your library, please feel free to contact Steam Support for assistance.
Dus ik wacht nog even. Normaal heb ik altijd meteen het spel, maar misschien is het nu wat drukker of zo. Over twee uur ga ik kijken en als het er dan nog niet is ga ik echt proberen te bellen of zo. Ik heb wel mooi 22,99 betaalt.
Ik lees net dit: Note: Purchases through iDEAL can take up to 2 hours to complete. If your bank account has been charged and you do not have access to the game in your library, please feel free to contact Steam Support for assistance.
Dus ik wacht nog even. Normaal heb ik altijd meteen het spel, maar misschien is het nu wat drukker of zo. Over twee uur ga ik kijken en als het er dan nog niet is ga ik echt proberen te bellen of zo. Ik heb wel mooi 22,99 betaalt.
Ik hoop dat het er dan is. (:
Welk spel had je gekocht?